Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

serverfout 500?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • serverfout 500?

    Ik stelde een paar weken geleden deze vraag en las nog niets.

  • #2
    Hallo oktagon,

    Naast dit topic, kan ik alleen de volgende gestelde vragen van je terug vinden:
    - Verdwaalde community (= beantwoord)
    - De statistieken van mijn website zijn niet te bereieken (= beantwoord)

    Dus: welke vraag bedoel je precies?

    Reageer


    • #3
      Google komt met :
      Probleem oplossen: 500 Internal Server Error

      Als uw website een '500 Internal Server Error'-melding geeft dan is het probleem meestal het gevolg van een fout in scripting of specifieke configuratie van uw website. Deze foutmelding is een algemene melding; uit veiligheidsredenen wordt in de foutmelding aan de bezoekers van uw website geen specifieke informatie gegeven over het achterliggende probleem.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Jos
        Hallo oktagon,

        Naast dit topic, kan ik alleen de volgende gestelde vragen van je terug vinden:
        - Verdwaalde community (= beantwoord)
        - De statistieken van mijn website zijn niet te bereieken (= beantwoord)

        Dus: welke vraag bedoel je precies?
        Onbereikbare statistieken!

        Dus de statistieken van mijn site zijn onbereikbaar,mogelijk door wijziging van mijn community-naam van
        Balk en spantberekeningen
        naar
        Oktagon balk-en spantberekeningen

        Reageer


        • #5
          Deze fout (HTTP-fout 500 - Interne serverfout) houdt in dat de bezochte website een serverprobleem heeft waardoor de webpagina niet goed kan worden weergegeven;

          volgens Zeelandnet selfers

          Reageer


          • #6
            Sorry Oktagon,

            We hebben nog geen tijd gehad om naar 't probleem te kijken.

            Reageer


            • #7
              Je was ook 's-nachts aan het werk, Jeroen,het was 0.00 uur toen ik je bericht binnen kreeg.;ik hoop dat alle geleerden van de serverafdeling van Zeelandnet succes gaan hebben met het oplossen van de serverfout 500! :8

              Reageer


              • #8
                Aangezien het10 dagen geleden is dat ik melding deed van serverfout 500 en die nog niet kon worden ontdekt door de provider van Zeelandnet,vraag ik me af of de Zeeuwse Bibliotheek ook Zeelandnet als provider heeft,want ze zijn ook al 2 dagen aan het dokteren met de serverfout 500 en vele van haar klanten hebben stagnaties bij boeken administratie!:@

                Reageer


                • #9
                  oktagon,

                  Het staat op het lijstje om op te lossen maar we zijn er nog niet aan toegekomen.

                  Reageer


                  • #10
                    Sterkte,Jeroen;ik heb het idee,dat er te veel bytes op een chip gezet moeten worden en dat die elkaar gaan beinvloeden.

                    Nu G-bytes,binnen niet al te veel tijd Terabytes en dan worden de computers afgeschaft als ouderwets en gaan we gemanipuleerd ,mogelijk meer paranormaal biologisch verder.
                    Mogelijk moet het ingesloten woord bytes als bites worden weergegeven,doch het enkelvoudige begrip is nmm. bit,dus?:?

                    Reageer


                    • #11
                      Inderdaad site waar ik dus sinds er aan gewerkt is, steeds last van heb, is Zeeland net zelf!!!

                      Reageer


                      • #12
                        Hallo jebboone,

                        Je reageert op een bericht van 10 oktober 2015....
                        Uit jouw reactie is niet geheel duidelijk welk probleem je ervaart.
                        Op welke site krijg je de melding "serverfout 500"? Welke browser gebruik je? Welk apparaat? Welk besturingssysteem?

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X