Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Windows 10 update werkt niet zoals het moet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Windows 10 update werkt niet zoals het moet

Sinds kort werkt mijn windows update niet naar behoren. Volgens de probleemoplosser, mist de software licentie. Inderdaad staat deze niet in de lokale services. Is deze nodig? Zo ja, hoe of waar kan ik deze erbij zetten, dan wel downloaden? Ik werk met windows 10.
    Ook de windows store wiegert te updaten, alles blijft hangen. Is hier een verband????

Oorspronkelijk gepost door Eric
    Sinds kort werkt mijn windows update niet naar behoren. Volgens de probleemoplosser, mist de software licentie. Inderdaad staat deze niet in de lokale services. Is deze nodig? Zo ja, hoe of waar kan ik deze erbij zetten, dan wel downloaden? Ik werk met windows 10.
    Ook de windows store wiegert te updaten, alles blijft hangen. Is hier een verband????
    Beste oplossing zou een systeemherstel zijn, alle bestanden blijven behouden.

Reageer

Voor zover ik het startbericht lees, mist de starter van het onderwerp, Eric, de licentie voor Windows.
      Is het dan toegestaan hulp te bieden?
      Op veel fora is het verboden illegale software en hun houders te helpen.

Reageer

Volgens de probleemoplosser, mist de software licentie. Inderdaad staat deze niet in de lokale services. Is deze nodig?
        een licentie moeten gaan kopen.

Reageer

Uhhh, even voor de goede orde. Software Windows 8 zat origineel op de nieuwe pc hoor bij aanschaf. Later is daar Windows 8.1 over gegaan en nu dus Windows 10.
          Daarbij zit ook de nieuwe Office 365 voor 2016, gedownload uit mijn eigen omgeving van Microsoft.
          Dus======> alles legaal!!!!!
          Maar blijkbaar zal er wel ergens met een scan of opschoning de service zijn verdwenen.
          Windows update staat overigens wel in de lokale services.
          Ga wel eens het herstel proberen, toch bedankt maar niet te snel vooroordelen hebben.

Reageer

Dus======> alles legaal!!!!!
            Ben begonnen met: "Voor zover ik het lees...", dus misschien duidelijker je probleem omschrijven?!
            Het slimste lijkt mij via de betreffende pagina van Windows (op jouw computer) te gaan voor een telefonische heractivering. Goed uitgelegd kan dat geen probleem geven.

Reageer

Via "instellingen", "bijwerken en beveiliging", "activering" kun je zien of je windowsversie is geactiveerd (en dus legaal/geaccepteerd door Microsoft is)

Reageer

Is het inmiddels al opgelost? Zoals kobuskuch al aangeeft is een belletje naar Microsoft vaak voldoende om zoiets op te lossen, mocht systeemherstel niet werken Te bereiken op 020-5001500.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                X