Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

OneStrike

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • OneStrike

    Ik krijg sinds enkele dagen de melding dat er malware of een virus op mijn computer zit en ik moet de Onestrike gebruiken 'smorgens bij het opstarten, al start ik meerdere keren op per dag krijg ik toch maar 1 keer de melding.
    Inmiddels heb ik de volgende virusscanners losgelaten op de computer, allen geven aan dat er geen virussen of wat dan ook op mijn computer zijn aangetroffen.

    - AVG PRO

    - Avira

    - Kaspersky

    - F-secure

    - Windows Security essentials

    Enig idee?

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door jgoedbloed
    Ik krijg sinds enkele dagen de melding dat er malware of een virus op mijn computer zit en ik moet de Onestrike gebruiken 'smorgens bij het opstarten, al start ik meerdere keren op per dag krijg ik toch maar 1 keer de melding.
    Inmiddels heb ik de volgende virusscanners losgelaten op de computer, allen geven aan dat er geen virussen of wat dan ook op mijn computer zijn aangetroffen.

    - AVG PRO

    - Avira

    - Kaspersky

    - F-secure

    - Windows Security essentials

    Enig idee?
    http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door kobuskuch

      Ok.uitgevoerd. Er is nogal wat abracadabra verwijderd. nu maar afwachten. Bedankt voor de hulp in elk geval.

      Reageer


      • #4
        Als er meerdere computers, smartphones, tablets aanwezig zijn, dan dienen deze allemaal gescant te worden. De melding die je krijgt geeft aan dat er een virus of ander type bedreiging in je netwerk is gesignaleerd.

        programma's als malware bytes en hitman pro kunnen ook helpen met het vinden van malware. Dit word niet altijd direct door alle anti virus programma's gevonden.

        De onestrikes kan je maar beperkt gebruiken, als ze "op" zijn, moet je met de klantenservice bellen

        Reageer


        • #5
          Probleem opgelost dankzij jullie reacties, de helpdesk en Malwarebytes!

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X