Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Windows 10 - Start Menu en Cortana werkt niet meer? (Kritieke fout)

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Windows 10 - Start Menu en Cortana werkt niet meer? (Kritieke fout)

Hier het orginele Engelse artikel.
    Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

Waarom niet gewoon via de startknop ( rechter muisklik en dan configuratiescherm )
    Of startknop - instellingen

Reageer

Dat was nu juist het probleem .. dat werkte (ook) niet meer
      Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

Reageer

Ik heb deze foutmelding van de week ook gehad (met Avast) je komt dan in een oneindige lus terecht wanneer je kiest voor de optie: afmelden.
        Bij mij hielp het de PC een aantal keer met de aan/uit knop op te starten (foutmelding verdween).

Je zou eventueel (ook) kunnen kiezen voor de ingebouwde Windows Defender deze is onder Windows 10 in feite hetzelfde als Microsoft Security Essentials (virus + spyware bescherming).

http://www.tenforums.com/tutorials/3...dows-10-a.html

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Mapje
          Je zou eventueel (ook) kunnen kiezen voor de ingebouwde Windows Defender

Reageer

waarom hebben zoveel mensen foutmeldingen enz. maybe teveel apparaten op de kabel? ik heb nooit problemen--en gebruik AVG en Anti Malware als bescherming. slechts EEN keer een probleem met opstarten / afsluiten maar nadat ik de 2de harde schijf had verwijderd nooit meer problemen gehad. en ik gebruik de kabel en router voor 1 desktop.

Reageer

ter aanvulling: ik gebruik windows 10

Reageer

Oorspronkelijk gepost door hwschot
                waarom hebben zoveel mensen foutmeldingen enz. maybe teveel apparaten op de kabel?

Reageer

Cortana zal in de Nederlandse taal nog niet werken (Engels talige instelling wel)
                  Windows 10 zal nog diverse functies moeten gaan vervullen. Zo worden apps van een ING bank nog niet ondersteund, omdat ING die nog niet beschikbaar heeft. Ook met Mail in de apps is dat het geval. Sommige providers hebben daarvoor nog geen certificering en zodoende kun je mail via apps niet gebruiken. Daarvoor kun je wel mail via Windows essentials (2012) gebruiken. Je krijgt dan de mail die je ook al in Windows 7 had.
                  Wat je virusscanner betreft. Het is altijd aan te raden om naast je Microsoft Defender een anti Virus programma te downloaden en te installeren. Avast, AVG gratis programma's zijn vaak met een haakje en een oog te bekijken. Net zo moeilijk als je Avast van je systeem wil halen is dat ook met AVG zo. volg de volgende link om verdere info voor Antivirus programma's van je PC te verwijderen en hoe je dat moet doen.
                  http://esupport.trendmicro.com/en-us...0/1061023.aspx
                  Overigens zijn er al betaalversies voor 20 Euro en de ellende zonder Anti Virus software is vaak vele malen groter.
                  Vaak kun je ze ook (in je eigen taal) met de vermelding REBATE zoeken op internet, waarmee je vaak ook nog een korting bedingt. Ten slotte een paar eigen ervaringen bij hulp bij iemand met AVG. Hij heeft pijn en moeite gehad om AVG kwijt te worden. AVG leek zijn computer wel gegijzeld te hebben. Als je het programma verwijderd zal je ook altijd de vraag krijgen waarvoor je het programma verwijderd en of je het weer gaat installeren. Ook worden vaak computers, laptops geleverd met Anti Virus software als proef. Zorg dat de restbestanden verwijderd zijn alvorens je een nieuwe Software erop zet. Denk erom Anti Virus Software bijt zich allemaal! Zorg dat je via een uninstall tool je restbestanden weghaalt.

Reageer

Dankjewel het is gelukt, alleen waarom is Avast dan het probleem?

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                    X