Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Hoe advertenties op de browser te stoppen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Hoe advertenties op de browser te stoppen

    Ik vind een aantal pop-up advertenties van DNSUnlocker op Chrome, IE en Safari twee dagen geleden. Dit is zeer hinderlijk. Dit bericht wordt beschreven die advertenties zijn kwaadaardig. Wat moet ik dan doen?

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door jewspace
    Ik vind een aantal pop-up advertenties van DNSUnlocker op Chrome, IE en Safari twee dagen geleden. Dit is zeer hinderlijk. Dit bericht wordt beschreven die advertenties zijn kwaadaardig. Wat moet ik dan doen?
    Hoi Jewspace (beetje vreemde naam?) en welkom op het forum.

    Probeer het eens met ADWCleaner.

    Reageer


    • #3
      Hi. Probeer browser reset: http://malwareprotectioncenter.com/2.../dns-unlocker/ . Malwarebytes is een prachtig stukje software. ADW Cleaner 5.0.0.7 - is good!

      Reageer


      • #4
        Installeer Firefox en download de addons:

        Adblock plus
        Noscript
        Ghostery

        weg met die meuk
        geen dank, graag gedaan

        Reageer


        • #5
          Hallo. Ik probeerde deze gids: http://zondervirus.nl/dns-unlocker-adware/

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door g00gleftw
            Installeer Firefox en download de addons:

            Adblock plus
            Noscript
            Ghostery

            weg met die meuk
            geen dank, graag gedaan
            Bij Noscript moet je wel weten wat je doet omdat anders veel websites gewoon niet meer werken. Als je alleen advertenties wil blokken dan is Adblock plus voldoende. Ghostery is goed tegen het blokken van tracking cookies en noscript voor het blokken van scripts. Ook bij het gebruik van Ghostery moet je opletten, want als je alles daarin blokkeert dan kan je bijvoorbeeld niet meer inloggen op de website van ABN Amro.

            Maar wel een goede tip. Gebruik dezelfde browser met deze addons.

            Reageer


            • #7
              Deze zgn: adware krijg je gratis bij installatie van sommige programma's.
              Goed opletten dus als je een "gratis" programma download en installeert, of er geen vinkjes zijn geactiveerd in checkboxes. Checkboxes waarmee je akkoord gaat voor installatie van ongewenste software. Een mooi voorbeeld is Flashplayer, waarbij als je niet oplet ook gratis MCafee "rommel" op je systeem
              krijgt of JavaRuntimeEnv. die de ASK toolbar voor je browser mee installeert.

              Mij advies klik bij installatie van programma's niet zomaar op "volgende" of "OK", maar lees wat er op elk installatiescherm aangegeven staat. Op deze manier is installatie van ongewenste software, zoals "DNS unlocker" adware mogelijk ook te voorkomen.

              Je kunt de adware uitschakelen in de browser bij addons of extensies, maar vaak is dit niet de oplossing.
              Malwarebytes of Superantimalware kan helpen om alles te verwijderen.

              Reageer


              • #8
                Hoi jewspace,

                Is je probleem inmiddels opgelost?

                Reageer


                • #9
                  Hier is nog een artikel over dns unlocker - http://cookieverwijderen.nl/adware/dns-unlocker

                  Reageer


                  • #10
                    Probeer Malwarebytes Antimalware , Emisoft, ADW Cleaner. Nog een artikel: http://sureshotsoftware.com/articles/dns-unblocker/ .

                    Reageer


                    • #11
                      Hi jewspace,

                      Ik zie dit topic nog open staan. Heb je nog een oplossing gevonden aan de hand van de tips die gegeven zijn? Zo ja, zou je dan op beste antwoord willen klikken ?

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X