Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ga jij overstappen naar Windows 10?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ga jij overstappen naar Windows 10?

    Ga jij overstappen naar Windows 10?

    [img]8d32962e-50e1-4347-ad8d-e1d9992b2b0c.jpg[/img]
    Of heb je windows 10 al geinstalleerd?

  • #2
    Ik heb al de 6e versie van Win10 op mijn pc, en het bevalt me best.

    Reageer


    • #3
      al een maand geleden windows 10 geinstalleerd. sneller starten en sneller beeindigen--voor het teveel aan reclames heb ik AdBlocker geinstalleerd. nu rustig beeldscherm. windows 10 bevalt uitstekend.

      Reageer


      • #4

        Reageer


        • #5
          75 miljoen gingen u reeds voor.

          Ikzelf draai nog Windows 8.1, ik ben niet zo'n voorstander van nieuwe besturingssystemen zo snel mogelijk in gebruik nemen.

          Reageer


          • #6
            Instaleren van de upgrade verliep vlekkeloos. Helaas bleven de problemen die ik met mijn draadloze muis heb sinds een Windows 8.1 upgrade medio mei. Helaas ben ik het exacte tijdstip vergeten zodat ik dus niet weet welke update(s) de oorzaak zouden kunnen zijn. Linker click resulteert vaak in dubbele click dus b.v. 2 tabs openen. Ook kan ik o.a. geen tekst selekteren (in welk programma dan ook). Met de touchpad werkt e.e.a. wel goed. Enfin, daarom besloten een clean install te doen. Dat was een waar 'feest': eerst wilde het downloaden niet lukken en ook installatie was een uitdaging. Moest de Logitech USB zender/ontvanger van de draadloze muis verwijderen. Toen eindelijk de installatie voltooit was, was de PC zo sloom als hele dikke stroop. Nauwelijks nog mee te werken. Wat hielp was installeren van de Logitech muis software (ook al was de muis door Windows herkend) alsmede het uitschakelen van het process "runtime broker". Nu functioneert Windows 10 comme il faut behalve dat het muisprobleem wat ik in het begin beschreef er not steeds is. Daarnaast functioneert de editor in Facebook niet zoals het hoort in Edge. Het rare is dat het ene moment het wel goed gaat en het andere moment niet. Last but not least vind ik het jammer dat IE 11 nog steeds geinstalleerd moet worden om Live TV van ZeelandNet te kunnen gebruiken. Bemerk niet echt een verschil t.o.v. Win 8.1 D.w.z. niet sneller. Wel iets gebruikersvriendelijker. Jammer dat lay-out van sommige onderdelen nog niet geupdate is maar dat is de detaillist in mij.

            Reageer


            • #7
              Staat bij mij al 4 weken op. Installatie is foutloos verlopen. Mijn ESET-anti virus is gebleven en alle andere programma's ook. Start erg snel op en sluit snel af. Ik heb de vorige versie van de harde schijf opgeruimd dat scheelt mij weer 16 GB. Wat Wifi betreft,het is allemaal goed gebleven. Wat ik wel nog gedaan heb,de privacy aangepast. Windows 10 krijgt binnenkort nog een aankleding bij,want het is nog niet af.

              M.v.g., Johny.

              Reageer


              • #8
                Zolang het systeem via internet verbinding zoekt met Joost mag weten wie of wat, hoef ik het niet.
                Wanneer mijn PC in rust is, en ik zie internet activiteit en/of activiteit op mijn harde schijf, dan klopt er iets niet.
                Zolang dat niet is opgelost hoef ik het niet.

                ps: Windows 98se was de laatste versie die wel echt rustig was............

                Reageer


                • #9

                  Reageer


                  • #10

                    Reageer


                    • #11
                      Ik houd het bij Windows 7. Werkt goed en is stabiel. Op alle fora lees ik: Windows 10 is geweldig, maar.......dan komen de verhalen wat er net niet werkt. Voor diegenen die roepen dat dat allemaal opgelost kan worden: een computer is om mee te werken, niet om er allerlei storingen in op te lossen.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door hansi
                        Ik houd het bij Windows 7. Werkt goed en is stabiel. Op alle fora lees ik: Windows 10 is geweldig, maar.......dan komen de verhalen wat er net niet werkt. Voor diegenen die roepen dat dat allemaal opgelost kan worden: een computer is om mee te werken, niet om er allerlei storingen in op te lossen.
                        Dat is toch geen nadeel? Het houdt je van de straat!! Om terug te komen op mijn vorige reactie:
                        Ubuntu en LinuxMint worden door jou aan het werk gehouden, Windows houdt je aan het werk!

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X