Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geblokkeerd door Qnet en op lijst Spamhaus

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Geblokkeerd door Qnet en op lijst Spamhaus

    Het gebeurt nog al eens dat Qnet blokkeert op spam. Je hebt je hele systeem al gescand op virussen en op malware maar toch word je nog steeds geblokkeerd. Je ip-adres staat waarschijnlijk genoteerd op een blacklist voor spam.

    Ga dan naar http://www.spamhaus.org en voer je ip-adres in. Je krijgt dan, als je geblokkeerd bent, een uitlijsting te zien waar je geblokkeerd bent en wat je er aan kunt doen.

    [img]10bd5684-a9bb-4068-b753-a331c607becc.png[/img]
    [img]fbc89ec9-bc2e-433e-a0d3-9de6812a9cbf.png[/img]

    Hoe kom ik achter mijn ip-adres? Ga naar http://watismijnipadres.nl/

    [img]be49e14d-4cd5-42ab-ad56-05fa84d196fc.png[/img]
    Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

  • #2
    hoi Caroline,

    Hebben jullie misschien nog tips voor antivirus en antimalware programma's die goed werken op android smartphones en tablets? Ik zie door de bomen het bos soms niet meer en wil preventief met goede software scannen zodat ik geen meldingen als hierboven krijg. Lijkt mij nogal lastig om verstoken te zijn van internet.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door GCaddicted
      hoi Caroline,

      Hebben jullie misschien nog tips voor antivirus en antimalware programma's die goed werken op android smartphones en tablets? Ik zie door de bomen het bos soms niet meer en wil preventief met goede software scannen zodat ik geen meldingen als hierboven krijg. Lijkt mij nogal lastig om verstoken te zijn van internet.
      Voor android is nog geen goed av en anti mallware app
      maar avast heeft wel een app maar of het echt werkt weet ik niet

      https://www.avast.com/nl-nl/free-mobile-security daar kun je het downloaden of via de store in je telefoon of tablet.

      veel sucses

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Mapje
        hoi Caroline,

        Hebben jullie misschien nog tips voor antivirus en antimalware programma's die goed werken op android smartphones en tablets? Ik zie door de bomen het bos soms niet meer en wil preventief met goede software scannen zodat ik geen meldingen als hierboven krijg. Lijkt mij nogal lastig om verstoken te zijn van internet.
        Ik gebruik al meer dan drie jaar (naar volle tevredenheid) deze app hiervoor:

        https://play.google.com/store/apps/d...id=com.lookout

        Kan ik je van harte aanbevelen, is veel meer een licht gewicht dan Avast (hiervan wordt namelijk je telefoon nogal traag).

        Reageer


        • #5
          @GCaddicted

          Avast en AVG kunnen beiden gebruikt worden als antivirus op Android. Ook is malwarebytes voor Android te downloaden.
          Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

          Reageer


          • #6
            [s]Malwarebytes heeft 4 maanden een virus in zijn software gehad zonder het zelf door te hebben gehad!![/s] zou ik dus niet voor kiezen, zoals Caroline ook al aangaf AVG werkt prima en is tevens ook erg zuinig in zn geheugen gebruik (dus voor oudere toestellen ook geschikt)

            *mod edit* Niet kloppende informatie even doorgestreept

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Meastro
              [s]Malwarebytes heeft 4 maanden een virus in zijn software gehad zonder het zelf door te hebben gehad!! [/s]zou ik dus niet voor kiezen, zoals Caroline ook al aangaf AVG werkt prima en is tevens ook erg zuinig in zn geheugen gebruik (dus voor oudere toestellen ook geschikt)
              Heb je een linkje over die 'besmetting' van Malwarebytes?
              Van CCleaner wist ik het, maar als er in mwb ook iets had gezeten, zou dat toch bekend moeten zijn?

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Koeba
                Oorspronkelijk gepost door Meastro
                [s]Malwarebytes heeft 4 maanden een virus in zijn software gehad zonder het zelf door te hebben gehad!![/s] zou ik dus niet voor kiezen, zoals Caroline ook al aangaf AVG werkt prima en is tevens ook erg zuinig in zn geheugen gebruik (dus voor oudere toestellen ook geschikt)
                Heb je een linkje over die 'besmetting' van Malwarebytes?
                Van CCleaner wist ik het, maar als er in mwb ook iets had gezeten, zou dat toch bekend moeten zijn?
                Sorry je hebt helemaal gelijk, dat was inderdaad CCleaner

                Reageer


                • #9

                  Reageer


                  • #10
                    Je kunt hier je mail server controleren waar onder een blacklist check .

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door driepinter
                      Je kunt hier je mail server controleren waar onder een blacklist check .
                      Heb ik al gedaan, tnx

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X