Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

PC probleem met Windows 10

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • PC probleem met Windows 10

    Een paar weken geleden heb ik probleemloos W10 gedownload. (Upgraden W8.1)
    Na een week blokkeerden mijn aan microsoft wachtwoord gekoppelde e-mail account en de de gekoppelde agenda.

    Reparateur zag geen kans alles weer in orde te krijgen. Downgraden naar W 8.1 lukte in eerste instantie ook niet, maar uiteindelijk kon ik weer verder met W8.1

    Wat zou de oorzaak van het blokkeren geweest kunnen zijn? Kinderziekten W10?

    Trouwens W10 accepteerde ook McAfee anti virus niet.

  • #2
    Hallo ijsbrant,

    Welkom op ons Serviceforum

    Misschien hebben andere gebruikers van Windows 10 een advies voor je.
    Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

    Reageer


    • #3
      hallo ijsbrant,

      het is waarschijnlijk een verificatie probleem bij het activeren van je windows 10 moet je je microsoft account in typen en dan krijg je in je mail een verificatie code van 6 cijfers, en die moet je dan weer in typen in windows 10 bij verificatie code. hier nog een link om het makkelijk te maken

      http://windows.microsoft.com/nl-nl/w...rarily-blocked

      Sucses hoop dat het je op weg helpt.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door pkoert74
        hallo ijsbrant,

        het is waarschijnlijk een verificatie probleem bij het activeren van je windows 10 moet je je microsoft account in typen en dan krijg je in je mail een verificatie code van 6 cijfers, en die moet je dan weer in typen in windows 10 bij verificatie code. hier nog een link om het makkelijk te maken

        http://windows.microsoft.com/nl-nl/w...rarily-blocked

        Sucses hoop dat het je op weg helpt.
        Bedankt Koert.
        Zal er eens induiken. Voorlopig draai ik weer op 8.1.
        Over een paar maanden W10 nog maar eens downloaden. Het is tenslotte een try-out versie.
        Heb trouwens voor/tegen adviezen gelezen en dan vraag ik me af of iedere verandering wel een verbetering is en W8.1 bevalt me goed

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X