Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ongedaan maken Windows 10

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ongedaan maken Windows 10

    Hoe kan ik de installatie van Windows 10 ongedaan maken?

  • #2
    Dat zou moeten kunnen via: Instellingen, Bijwerken en Beveiliging, herstel.

    Reageer


    • #3
      Is mij ook gelukt om hem te verwijderen. Staat ergens bij Windows 10 . Ben weer snel naar Windows 7 gegaan.Wordt alleen doodziek van die melding van Windows 10 om hem op te starten.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door cmr
        Is mij ook gelukt om hem te verwijderen. Staat ergens bij Windows 10 . Ben weer snel naar Windows 7 gegaan.Wordt alleen doodziek van die melding van Windows 10 om hem op te starten.
        Bedoel je dat je, nadat je terug bent gegaan naar Windows 7 steeds een melding krijgt om Windows 10 op te starten.
        Of krijg je meldingen om Windows 10 te reserveren/installeren, want die meldingen kun je voorkomen, zoals hier wordt beschreven:
        http://www.computeridee.nl/nieuws/ve...te-reserveren/

        Reageer


        • #5
          [Het is gelukt, bedankt

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Adversus
            Hoe kan ik de installatie van Windows 10 ongedaan maken?
            Het is gelukt om windows 7 terug te zetten. Overigens draait windows 10 als een tierelier op mijn nieuwe laptop.
            Bedankt voor de hulp!

            Reageer


            • #7
              Goed om te horen dat het gelukt is Adversus

              Reageer


              • #8
                Heb jullie raad opgevolgd maar ben op Windows 8.1 uitgekomen, dus in iedergeval beter dan die puinhoop
                Windows 10. Misschien iets voor de jongeren onder ons maar voor mij met 65 jaar niet meer nodig.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door praag2015
                  Heb jullie raad opgevolgd maar ben op Windows 8.1 uitgekomen, dus in iedergeval beter dan die puinhoop
                  Windows 10. Misschien iets voor de jongeren onder ons maar voor mij met 65 jaar niet meer nodig.
                  Hoi Praag2015, ik heb je emailadres even weggehaald, het is niet de bedoeling om dat openbaar op het forum te zetten. Bovendien word je op die manier een aantrekkelijk doelwit voor spammers.

                  Reageer


                  • #10
                    Goedenavond Frans,
                    Bedankt voor het verwijderen, alweer wat geleerd.
                    Verblijf momenteel wel in Praag.
                    De groeten vanuit Praag,
                    Paul--Praag 2015

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X