Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

TV kijken op de computer

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • TV kijken op de computer


  • #2
    Hallo Wally,

    Met windows 10 is Edge als je standaard browser ingesteld. Die ondersteund Silverlight niet en je kunt er dus niet TV mee kijken. Internet Explorer is echter ook nog altijd geinstalleerd en daarmee kan dat wel.

    Reageer


    • #3

      Reageer


      • #4
        Je ziet toch wel od je Internet Explorer of Edge opstart?
        Je had het over Lightroom. Dat is heel iets anders dan Silverlight. Gaat er daar iets mis misschien?
        Werkte live tv kijken voorheen wel? Zo ja, welke browser gebruikte je dan?

        Reageer


        • #5
          Wat ben ik toch een sufkip! Waar ik Lightroom heb gezegd moei dat Silverlight zijn. Sorry, Sorry.
          ik heb steeds Internet Explorer gebruikt. Voordat ik Win 10 installeerde werkte het perfect.

          Reageer


          • #6
            Ik had hetzelfde probleem. Explorer zou je moeten kunnen opstarten als voorheen, zo niet dan vind je dit waarschijnlijk via start, alle apps en accessoires.
            Als je een uninstall hebt gedaan, is Silverlight misschien wel uit Explorer verwijderd. Probeer eens te herinstalleren dan via Explorer.

            Reageer


            • #7

              Reageer


              • #8
                Dan weet ik het ook even niet meer....helaas!

                Reageer


                • #9
                  Hier hetzelfde probleem. Ik wilde internet explorer opnieuw instaleren, maar krijg de melding dat mijn systeem dit niet ondersteunt. Ik denk dat zeelandnet een beetje achterloopt.

                  Reageer


                  • #10
                    goeie dag allemaal ik heb ook windows 10 64bit pro

                    en ik kijk internet tv van zeelandnet gewoon met chrome.
                    je moet dan alleen wel SILVERLIGHT instaleren en de help van zeelandnet volgen.

                    Chrome browser gaat u naar chrome://flags/#enable-npapi (typ dit adres in uw browser) en schakel NPAPI in.
                    Sluit de browser en ga opnieuw naar www.zeelandnet.nl/tv.

                    en hopla tv in windows 10 de rtl moet je soms zelf even op play klikken maar daarna werkt het.

                    sucses

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X