Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Foutmelding na upgrade Windows 10

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Foutmelding na upgrade Windows 10

    Ik heb nu op mijn 3e pc windows10 gezet, op mijn eerste en jongste was een tabletje met windows8 erop en dat was voorheen een en al ellende, maar na van de week windows 10 erop word ik steeds enthousiaster, heel soms komt er een foutmelding ( die ik waarschijnlijk vrij simpel kan verwijderen, als ik er ff voor ga zitten) Ik ben in zijn geheel geen windows fan geweest nooit maar WIndows10 doet t erg goed, bij 2 gewone laptops (van 2009 en 2008) werkt ook alles zeer goed! Niks mis mee, geen problemen tijdens of na de installatie echt geweldig!

  • #2

    Reageer


    • #3
      ik zal hem es scannen met spyhunter en housecall, wie weet is t dan over maar ik verwacht eig niet dat t daar aan ligt maar wie weet

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door bbv8
        ik zal hem es scannen met spyhunter en housecall, wie weet is t dan over maar ik verwacht eig niet dat t daar aan ligt maar wie weet
        Hoi bbv8, dat verwacht ik ook niet. Wat is de foutmelding precies?

        Reageer


        • #5
          ik krijg de melding HRESULT te zien hierbij een printscreentje

          Reageer


          • #6
            Misschien kan dit je helpen,er is op een Engelstalig forum soort gelijke gevallen gemeld. Als je een beetje Engels kan,kan die oorzaak achterhalen.

            M.v.g,

            Johny.


            http://forums.windowscentral.com/win...x80070102.html

            Reageer


            • #7
              ik heb het bugje er nog niet uit maar ga en bovenstaande binnenkort eens proberen als de hieronder staande niet werkt :
              http://answers.microsoft.com/en-us/w...6c47854?auth=1

              het probleem schijnt zich duidelijk zichtbaar vaak voor te doen bij tablets van het merk ACER en bij mij dus ook

              Reageer


              • #8
                Er is ook een reparatie-tool voor het .NET Framework.

                Reageer


                • #9
                  het is opgelost:
                  ga via verkenner naar : C:\Program Files\Acer\MEMS enhancement utility en verander t in C:\Program Files\Acer\MEMS enhancement utility1 best wel simpel en gevonden via 1 van de bovengenoemde links!!

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door bbv8
                    het is opgelost:
                    ga via verkenner naar : C:\Program Files\Acer\MEMS enhancement utility en verander t in C:\Program Files\Acer\MEMS enhancement utility1 best wel simpel en gevonden via 1 van de bovengenoemde links!!
                    Dit informatie is echt nuttig, bedankt!

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X