Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Diverse films, op oa you tube, gaan niet meer open, scherm blijft groen na upgrade windows 10

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Diverse films, op oa you tube, gaan niet meer open, scherm blijft groen na upgrade windows 10

    dit is enkel het geval via edge en internet explorer als ik via google chrome op bv you tube ga speelt alles normaal enkel dus niet via edge en ook niet via internet explorer hoe dit op te lossen

  • #2
    werkt nu via chrome ook niet goed meer blijft hangen en gekraak

    Reageer


    • #3
      Hoi dcolle,

      Heb je het probleem inmiddels al kunnen oplossen?
      Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

      Reageer


      • #4
        nee en er komen steeds meer problemen bij bluetooth werkt niet meer webcam goed bezig windows 10

        Reageer


        • #5
          Probeer het eens via Mozilla Firefox?

          Het is mogelijk dat je voor je Bluetooth en webcam een andere driver nodig hebt.

          Je kunt ook altijd contact hierover opnemen met Microsoft. De klantenservice van Microsoft is bereikbaar op telefoonnummer 020 - 500 1500, van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 en 18:00 uur.
          Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

          Reageer


          • #6

            Reageer


            • #7
              Ik heb het zelfde euvel. Als ik Flash player installeer/inschakel, dan kan ik deze filmpjes wel afspelen.
              In HTML5 lukt dit bij sommige filmpjes, blijkbaar niet (Win10 PRO N) en ontstaat bij mij het groene scherm.

              Zou dus aan willen raden om de Flash player te installeren of in te schakelen.

              Reageer


              • #8
                Ik zie meerdere meldingen op internet van dit probleem, en ook dat veel mensen het opgelost hebben door de video drivers te updaten. Dat al eens getest?

                Reageer


                • #9
                  Ook zou ik je aanraden om de Windows update 1511 die eind deze week is verschenen, te installeren. Dit is een grote update van Windows, waar je computer wel een uurtje mee zoet is. Er zijn veel fouten opgelost en verbeteringen doorgevoerd.
                  Nieuwsbericht nu.nl

                  Wat te doen als de update niet verschijnt

                  En zoals Sebastiaan, schrijft, installeer een update voor het stuurprogramma voor de grafische adapter via de website van de fabrikant.

                  Reageer


                  • #10
                    Het is mij niet helemaal duidelijk welke Win10 je gebruikt. Als je de Pro N gebruikt heb je additionele drivers
                    nodig om het H264 videoformaat te decoderen. Zit niet standaard in de Pro N versie. De download ervan staat hieronder in de link.

                    https://www.microsoft.com/en-us/down....aspx?id=48231

                    Wil je deze niet gebruiken, dan toch Shockwave Flash installeren of inschakelen.

                    Reageer


                    • #11
                      heb laptop terug gezet na fabrieks instelling en nu lijkt alles te werken aleen vergeten back up maken van incredimail dus alle mail en mappen kwijt maar de rest lijkt het weer te doen

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X