Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Installatie Windows 10 toetsenbord werkt niet meer

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Installatie Windows 10 toetsenbord werkt niet meer

Reageer

Zoals in mijn vraag vermeld heb ik een laptop. Merk Compaq

Reageer

Werkt je muis/touchpad wel? Zo nee, heb je misschien een losse usb- muis om aan te sluiten.
        Waarschijnlijk kan Windows 10 niet met het betreffende stuurprogramma overweg. Zie je bij apparaatbeheer een gele driehoek staan? (bereikbaar via instellingen, apparaten, aparaatbeheer, toetsenborden.)
        Als de laptop niet te oud is, heeft Compag misschien een update. Zoek eens op hun site onder het juiste type laptop dat jij hebt.
        Of misschien kun je terug naar het vorige stuurprogramma, door bij apparaatbeheer toetsenborden te openen, met rechts toetsenbord aanklikken en voor eigenschappen kiezen en dan tab "stuurprogramma".

Reageer

Reageer

Graag gedaan!

Reageer

Hey.

Ik heb een redelijke nieuwe toetsenbord, maar ik starte vanmiddag een spel op en me toetsenbord hield ermee op. Ik heb me pc opnieuw opgestart. Ik kon inloggen maar als ik op Windows knop wik drukken doet hij dat niet, ook als je naar internet gaat en je typt wat reageert hij niet. Me toetsenbord geeft wel licht bij het caps lock lampje. Kunt u me alsjeblieft helpen?

Mvg. Joey

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
              X