Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kan niet inloggen op highwinds.zeelandnet.nl

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Kan niet inloggen op highwinds.zeelandnet.nl

    highwinds.zeelandnet.nl: Kan niet aanmelden bij server [502 Authentication Failed

    Limiet niet bereikt, niets gewijzigd hier, maar de server kan ik sinds 2 weken niet meer bereiken. Waar ligt het probleem? Modem en router diverse malen opneiuw gestart, pc's gestart. Meer mensen last van?

    Ligt de fout bij Zeelandnet?

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Klummie
    highwinds.zeelandnet.nl: Kan niet aanmelden bij server [502 Authentication Failed

    Limiet niet bereikt, niets gewijzigd hier, maar de server kan ik sinds 2 weken niet meer bereiken. Waar ligt het probleem? Modem en router diverse malen opneiuw gestart, pc's gestart. Meer mensen last van?

    Ligt de fout bij Zeelandnet?
    Hoi Klummie,

    Authentication failed wil zeggen dat er wel verbinding met de server is maar dat de combinatie inlognaam en password niet klopt. Zou het kunnen dat je onlangs je wachtwoord hebt gewijzigd? En heb je bij je inlognaam wel of geen @zeelandnet.nl er achter staan?

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Frans
      Hoi Klummie,

      Authentication failed wil zeggen dat er wel verbinding met de server is maar dat de combinatie inlognaam en password niet klopt. Zou het kunnen dat je onlangs je wachtwoord hebt gewijzigd? En heb je bij je inlognaam wel of geen @zeelandnet.nl er achter staan?
      Bedankt Frans.

      Nee, er is niets gewijzigd. Dat schreef ik al. Dan zou mijn mail het ook niet meer doen en daar heb ik geen problemen mee. Daarom snap ik het ook niet. In de neiuwsserver ww al tig keer opnieuw ingevoerd maar zonder resultaat.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Klummie
        Bedankt Frans.

        Nee, er is niets gewijzigd. Dat schreef ik al. Dan zou mijn mail het ook niet meer doen en daar heb ik geen problemen mee. Daarom snap ik het ook niet. In de neiuwsserver ww al tig keer opnieuw ingevoerd maar zonder resultaat.
        En mijn andere vraag?

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Frans
          Oorspronkelijk gepost door Klummie
          Bedankt Frans.

          Nee, er is niets gewijzigd. Dat schreef ik al. Dan zou mijn mail het ook niet meer doen en daar heb ik geen problemen mee. Daarom snap ik het ook niet. In de neiuwsserver ww al tig keer opnieuw ingevoerd maar zonder resultaat.
          En mijn andere vraag?
          Ook niet staat er allemaal keurig in. Al jaren.... Nooit geen problemen mee gehad. Werid.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Klummie
            Ook niet staat er allemaal keurig in. Al jaren.... Nooit geen problemen mee gehad. Werid.
            Klummie,

            Hier kan ik niet uit concluderen hoe je username er uitziet. Ik neem aan dat je spotnet of iets dergelijks gebruikt. Staat er nou bij de username wel of geen @zeelandnet.nl achter?

            Reageer


            • #7
              Wel

              Reageer


              • #8
                Wil je eens proberen om alle gegevens te verwijderen en opnieuw in te vullen?
                Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X