Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Als Vista gebruiker een upgrade naar Windows Internet Explorer nodig ?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Als Vista gebruiker een upgrade naar Windows Internet Explorer nodig ?

    Merkwaardig vind ik dat ik al langere tijd bij het inloggen op Zeelandnet.nl de volgende regel zie:
    Upgrade gratis naar een modernere browser en surf sneller en veiliger(Lees meer)
    ls ik op lees meer klik lees ik dat Zeelandnet Internet Explorer 8gebruikers aanraadt te upgraden naar een nieuwe browser, en wel Internet Expolrer 11. (?) Als ik op upgrade nu klik krijg ik een site van WindowsMicrosoft waarop wordt vermeld dat ik Internet Explorer 9 gebruik en er dus geen upgrade nodig is.
    Nu lees ik overal over Internet Expolrer 10 als nieuwste upgrade en ik vraag me af of ik als Vista gebruiker (met IE 9 dus)
    ook over moet (of kan) naar 10, of is het 11 zoals hierboven door Zeelandnet op de site wordt gesteld.

  • #2
    Hallo pwverhelst,

    Volgens mij is IE9 de hoogste versie die bruikbaar is met Vista en die versie is inmiddels behoorlijk verouderd (onveilig) Wellicht dat je wel een up-to-date versie van bijv. Firefox (32 bit versie) kunt installeren. dat lijkt me veiliger dan IE9.

    Reageer


    • #3
      Beste pwverhelst,
      Internet explorer 10 is niet voor Vista. De laatste versie is 9 voor Vista.
      Zeelandnet geeft aan te upgraden naar 11, maar dat is volgens mij niet juist.
      Zouden ze eens naar moeten kijken naar deze mededeling op hun site.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door roosje
        Beste pwverhelst,
        Internet explorer 10 is niet voor Vista. De laatste versie is 9 voor Vista.
        Zeelandnet geeft aan te upgraden naar 11, maar dat is volgens mij niet juist.
        Zouden ze eens naar moeten kijken naar deze mededeling op hun site.
        Hoi Roosje,

        Dergelijke mededelingen zie je op andere sites ook, indien je verouderde browsers gebruikt.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X