Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Windows 10

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Windows 10

Alhoewel ik Windows10 niet heb getest, vandaag toch al kunnen installeren.
    Ik heb gelijk enkele vragen/opmerkingen over de nieuwe browser "Edge":
    Favorieten importeren vanuit Explorer werkt, maar deze worden niet onthouden. Weet iemand waarom niet?

Telkens als Edge opnieuw wordt gestart, opent het venster op een andere plaats op het beeldscherm. Explorer kon instellingen onthouden. Ik kan niet vinden waar ik dat bij Edge kan instellen.

Als een link wordt geopend in een nieuw venster, kon Explorer dat venster ook gelijk openen. Bij Edge kan ik die instelling niet terugvinden. Kan dit niet meer of misschien ergens anders worden ingesteld?

Windows Explorer (11) is op de pc blijven staan, maar ziet er wel anders uit dan voorheen. Het werkt beduidend langzamer dan voorheen! (Ja ik weet dat er ook nog andere browsers bestaan!)

Iemand zelfde ervaringen of andere?

Reageer

Ik had ook gelezen dat Beta-testers voor gingen, maar kreeg een melding via Windows update.
      Het probleem met favorieten is overigens opgelost. Die staan op een andere plaats, helaas niet met het handige uitklapmenu dat Explorer heeft.

Reageer

Reageer

Mijn opmerking over snelheid betrof alleen Internet Explorer. Edge, Firefox en Chrome werken beduidend sneller dan Explorer. Lijkt wel of dat met opzet langzamer gemaakt is!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jos
            Mijn opmerking over snelheid betrof alleen Internet Explorer. Edge, Firefox en Chrome werken beduidend sneller dan Explorer. Lijkt wel of dat met opzet langzamer gemaakt is!
            Het zou me eerlijk gezegd niet verbazen.

Reageer

Ik werk ook met Internet Explorer en deze is bij mij in ieder geval qua snelheid enorm verbeterd.

Reageer

Vreemd, want nu werkt het niet zo snel meer en is het verschil met Edge wel heel groot.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                X