Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Sitecom router met cloud security

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Sitecom router met cloud security

    Het gebeurt regelmatig dat een klant belt dat zijn/haar computer geen verbinding wil maken met het internet. Deze computer zit met een kabel direct op een Sitecom router aangesloten.

    De Sitecom router werkt met een zogenaamde cloud security. Deze security beveiligt zo goed dat het soms niet mogelijk is om zelfs bekabeld een verbinding te maken.

    Advies is om deze cloud security dus uit te schakelen als je deze problemen ervaart.

    LET OP: Bij een update van de software van deze router is het mogelijk dat de cloud security weer wordt ingeschakeld.

    Kom je er zelf niet uit neem dan contact op met Sitecom: 0900 381 0002.
    Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

  • #2
    Helaas heb ik dat ook al een paar keer gehad.
    Dit antwoord kreeg ik van Sitecom:

    U kunt Sitecom Cloud Security als volgt uitschakelen:

    1. Neem plaats achter een computer die verbinding heeft met de router en internet (graag via een kabel verbinding maken)
    2. Open Internet Explorer, tik in de adresbalk http://192.168.0.1/en druk op Enter
    3. Log in met gebruikersnaam: admin en wachtwoord: admin (of de WPA2 code die op de onderkant van de router vermeld staat)
    4. Klik op 'Toolbox' en kies het tabblad 'Sitecom Cloud Security'
    5. Kiest u op dit tabblad voor 'Disable' en klikt u vervolgens op 'Apply'

    Reageer

    Om te reageren, moet je eerst .

    verwerken...
    X