Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

I-web op I-mac met Yosimite.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • I-web op I-mac met Yosimite.

    Ik heb mijn oude Mac vervangen door een nieuwe I-mac met yosimite.
    Alle gegevens en programma's zijn overgezet maar I-web waarmee ik mijn website beheer krijg ik niet aan de praat.
    Apple ondersteunt dit programma niet meer maar volgens andere gebruikers op het net kan I-web wel degelijk
    werken met Yosemite.
    Kan iemand me uit de brand helpen, en dan graag niet alleen theoretisch. ?

  • #2
    Klein schopje naar boven gegeven
    Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Caroline
      Klein schopje naar boven gegeven
      ?????

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door cors
        Je vraag was erg naar beneden gezakt. Door een reactie neer te zetten komt hij weer bovenaan te staan.
        Op sommige fora wordt dit bedoeld met een schopje geven
        Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door cors
          Ik heb mijn oude Mac vervangen door een nieuwe I-mac met yosimite.
          Alle gegevens en programma's zijn overgezet maar I-web waarmee ik mijn website beheer krijg ik niet aan de praat.
          Apple ondersteunt dit programma niet meer maar volgens andere gebruikers op het net kan I-web wel degelijk
          werken met Yosemite.
          Kan iemand me uit de brand helpen, en dan graag niet alleen theoretisch. ?
          Hoi cors,

          Ik ben zelf niet bekend met die specifieke software, maar ik heb even wat rondgekeken, Het lijkt er op dat iWeb een "discontinued" product is, oftewel, er zijn al sinds 2009 geen updates meer geweest en die zullen er ook niet komen. Uiteindelijk zal het niet meer werken, ook niet meer op de systemen waar het nu misschien nog wel werkt. Een vervanger daarvoor is EverWeb, misschien zou je daar eens naar kunnen kijken?

          http://www.maclife.com/article/reviews/everweb_review

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Frans
            Oorspronkelijk gepost door cors
            Ik heb mijn oude Mac vervangen door een nieuwe I-mac met yosimite.
            Alle gegevens en programma's zijn overgezet maar I-web waarmee ik mijn website beheer krijg ik niet aan de praat.
            Apple ondersteunt dit programma niet meer maar volgens andere gebruikers op het net kan I-web wel degelijk
            werken met Yosemite.
            Kan iemand me uit de brand helpen, en dan graag niet alleen theoretisch. ?
            Hoi cors,

            Ik ben zelf niet bekend met die specifieke software, maar ik heb even wat rondgekeken, Het lijkt er op dat iWeb een "discontinued" product is, oftewel, er zijn al sinds 2009 geen updates meer geweest en die zullen er ook niet komen. Uiteindelijk zal het niet meer werken, ook niet meer op de systemen waar het nu misschien nog wel werkt. Een vervanger daarvoor is EverWeb, misschien zou je daar eens naar kunnen kijken?

            http://www.maclife.com/article/reviews/everweb_review
            Bedankt Frans, ik ga dat bekijken

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X