Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Google Earth werkt niet meer

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Google Earth werkt niet meer

    Ik heb al heel lang Google Earth op mijn computer , maar verleden week was het er ineens af , geprobeerd om het opnieuw te douwnloaden maar dan krijg ik de melding ( fout 1603 ) ik kan daar niets mee ook op google gezocht voor oplossing maar kom niet verder, wie kan mij helpen.
    Janis

  • #2
    Hallo Antipas,

    Welkom op ons Serviceforum

    Dit heeft te maken met de java versie op je computer. Klik hier voor de mogelijke antwoorden op de zoekopdracht dit ik heb ingegeven bij Google.
    Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

    Reageer


    • #3
      Ja bedankt Caroline , heb ik gedaan maar dan moet ik eerst een account aanmaken bij Google, maar zal proberen om Java update te instaleren , misschien helpt dat.

      Reageer


      • #4
        Hallo Antipas,

        Is het gelukt om Google Earth te installeren? Wat was de oplossing?
        Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

        Reageer


        • #5
          Nee Carolien , het is nog steeds niet gelukt om Google Earth op mijn computer te installeren .
          Het probleem is veroorzaakt nadat ik een nieuwe harde schijf moest plaatsen en daarna was alles anders , ook sommige of mijn gegevens niet meer terug kunnen vinden .
          Ik denk dat ik terug moet naar het reparatie bedrijf die het uit gevoerd heeft .
          \Maar alsnog bedankt .
          Janis

          Reageer


          • #6
            https://support2.microsoft.com/fixit/nl-nl

            Succes!

            Reageer


            • #7
              Beste Janis,
              voor Google Earth heb je geen javascript meer nodig. Deze werkt gewoon onder windows 10.
              Het is een zelfstandig programma dat niet door een browser wordt gestuurd maar wel je videokaart gebruikt.
              Is je windows 10 helemaal bijgewerkt?
              Ik kan hier namelijk Google Earth zonder problemen opstarten.
              Sinds een tijdje is de Pro versie gratis. misschien is dat je probleem?
              Je kunt hem https://productforums.google.com/for...ps/k3szta49co0 hier vinden
              Succes

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X