Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kan geen favorieten opslaan in Safari

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Kan geen favorieten opslaan in Safari

Gebruikt Zeelandnet als Startpagina op me IMAC Safaribrowser,als ik op Zeelandnetstartpagina rechts bij favoriet een website toevoeg (http://www.action.nl >geef dan naam op action > voegtoe ) staat de website bij Favoriet website.
    Als ik de computer afsluit en de volgende dag de computer aanzet is de toegevoegde website bij favoriet verdwenen?
    Wie weet de oplossing?

Hoi dkall,

Welkom op ons Serviceforum

Dit filmpje geeft een duidelijke uitleg voor Safari hoe je deze in kunt stellen.

Wil je eens kijken of dit anders is dan dat jij het gedaan hebt?
    Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

Reageer

Volgens mij bedoelt Dkall dat hij geen eigen favoriet kan toevoegen aan de linkjes op de voorpagina.
      (De linkjes + icoontjes rechts op de voorpagina). Zo te zien worden de instellingen van de favorieten niet onthouden.
      Waarschijnlijk gooit Safari de instellingen automatisch weg na het afsluiten. Ik ben niet zo'n safari expert. Heeft iemand misschien een oplossing voor dkall?

Reageer

Aangezien er niet meer is gereageerd ga ik ervan uit dat het ondertussen is opgelost.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
        X