Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

TV bekijken via internetbrowser

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • TV bekijken via internetbrowser

    Op de camping in Arnemuiden kon ik altijd TV bekijken via mijn laptop met de browser Google Chrome. Waarom kan ik dit jaar geen TV programma's meer zien via Zeelandnet TV? Er wordt iedere x gevraagd MS Silverlight te installeren; daarna gebeurd er niets..... ?? :-(:?

  • #2
    Cijbra, graag wat meer info.

    Je hebt Internet (ZeelanNet) en TV (Delta)?

    Met welk apparaat wil je tv kijken.
    Welk besturingssysteem staat erop.
    Indien Android, welke versie?

    Wat Google Chrome betreft, zie dit item .

    Reageer


    • #3
      Helaas weet ik niet of de boerencamping DeltaTV heeft, wel zeelandnet, want dat zit in hun mailadres. Mijn apparaat is een laoptop met WIN7, geen android dus....

      Reageer


      • #4
        Kan je nu thuis wel kijken?
        Je gebruikt Google Chrome?

        Heb je in mijn vorige reactie gezien, dat ik wat Google Chrome betrof naar een link verwees, waar dit aan de orde kwam: https://forum.zeelandnet.nl/zeelandn...me-browser-816

        Reageer


        • #5
          ik heb nu Mozilla Firefox als browser geinstalleerd en er wordt weer of silverlight verzocht, maar nu alleen om te activeren. Inmiddels geactiveerd, even zwart scherm, balletjes, en JA........... het ligt gewoon aan de browser. Werkt dus niet mer chrome en internet explorer maar kan nu kijken met Mozilla. Bedankt voor je aanbod Poldertrol.... ik heb het gevonden! gauw naar mijn favo kookprog kijken, daaag

          Reageer


          • #6
            Wil je vraag dan afronden door op Beste Antwoord te clicken, Cijbra?

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X