Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Hoe kan ik controleren of mijn computer Bluetooth ondersteunt?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Hoe kan ik controleren of mijn computer Bluetooth ondersteunt?

    Hoe kan ik zien of mijn computer geschikt is om te communiseren met bluetooth apparaten.
    Op mijn laptop zit een knopje met een antennetje met stralingstekentjes en die staat aan.
    Ik probeer de HP portable speaker van HP S 9500 te laten werken via mijn laptop. (Packard bell)
    Poldertrol heeft al diverse suggesties gedaan maar tot op heden is het nog niet gelukt.
    Wellicht kan iemand mij een link sturen wat ik moet downloaden , rekeninghoudend met het feit dat ik niet erg handig ben op de computer.
    Ik hoor graag en bij voorbaat dank.
    MVG Martin

  • #2
    Bluetooth hoort gewoon standaard te werken, alleen moet je het wel instellen.
    Vaak met de rechtermuistoets, of via een configuratie scherm, kan je e.e.a. instellen.
    Het moet b.v. niet op verborgen staan, enzovoort.

    Reageer


    • #3
      En uiteraard de drivers op je laptop hebben.
      Er bestaan wel goedkopere laptops die geen BlueTooth hebben, r0n. Ook bij PB.
      Vermeld daarom even welke laptop, merk/type en of je WIN7 32 of 64 bits hebt.
      Welke Packard Bell laptop heb je dus. Dan kunnen we checken of die laptop wel BlueTooth heeft. Dat zet je meestal aan met Fn + F1 Of Fn +F2.
      Heb je ook al eens gekeken in de handleiding van je laptop naar Bluetooth?

      Heb je verder gele uitroeptekens in Apparatenbeheer?

      Dit is de link waarin we al het nodige geprobeerd hebben.

      Reageer


      • #4
        Heb je in Apparaatbeheer wel Bluetooth staan? Zo niet, dan zal je eerst een Bluetooth dongle moeten aanschaffen. Ze zijn gelukkig niet duur.

        Reageer


        • #5
          Volgens mij beschrijft hij het BlueTooth symbool, dan moet het er toch ook inzitten en werken?
          Andere vraag:
          Hebben we het over Windows, zo ja welke versie ?

          Reageer


          • #6
            r0n, ik lees alleen 'een knopje met een antennetje met stralingstekentjes en die staat aan'. Dat is op de meeste laptops een wifi-symbool en geen bluetooth-symbool. Maar misschien lees ik ergens overheen

            Reageer


            • #7
              Eerst maar eens weten welke laptop!
              Dan weten we meer.

              Reageer


              • #8
                Hoi Poldertrol,
                Het model geeft twee mogelijkheden: In systeembeheer ENLK11BZ.
                sticker op de laptop VAB70
                Naam: Easy Note LK
                64 bits besturingssysteem
                Windows 7

                Kan jij hier wat mee ????

                Ik hoor graag.

                mvg
                Martin

                Reageer


                • #9
                  Volgens mij geen bluetooth.
                  Dan ben je op de door goeroe vermelde dongle aangewezen, als je een bluetooth speakerset wilt gebruiken. Overal te koop .

                  Je hebt overigens toch gewoon geluid van de laptop zelf.
                  Een dongle sluit je aan via usb. Hiermee is er dan een usb-poort bezet.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door mheijden
                    Hoe kan ik zien of mijn computer geschikt is om te communiseren met bluetooth apparaten.
                    Op mijn laptop zit een knopje met een antennetje met stralingstekentjes en die staat aan.
                    Ik probeer de HP portable speaker van HP S 9500 te laten werken via mijn laptop. (Packard bell)
                    Poldertrol heeft al diverse suggesties gedaan maar tot op heden is het nog niet gelukt.
                    Wellicht kan iemand mij een link sturen wat ik moet downloaden , rekeninghoudend met het feit dat ik niet erg handig ben op de computer.
                    Ik hoor graag en bij voorbaat dank.
                    MVG Martin
                    Beste mheijden , als je niet veel kennis heb van de pc , er zijn bluetooth sticks te koop die je in je usb poort kunt steken van je laptop of pc. Google : Bluetooth-adapters , en ik denk dat je er dan wel uitkomt.

                    Reageer


                    • #11
                      Beste Forumleden,
                      Na enig geworstel met alle goede informatie van jullie is het mij gelukt.
                      Ik heb gebruik gemaakt van een "dongel".
                      Ik wil de mensen die hebben gereageerd op mijn vraag HEEL HEEL hartelijk bedanken.TOP !!!!!!

                      MVG Martin

                      Reageer


                      • #12
                        Eind goed, al goed, Martin.

                        Wil je je beide items/vragen afronden door op Beste Antwoord te clicken?

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X