Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Twee virussen binnen gekregen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Twee virussen binnen gekregen


  • #2
    Ik heb de persoonlijke gegevens die in bovenstaand bericht stonden verwijderd.
    Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

    Reageer


    • #3
      Mailscanner stond wel aan in PIP?

      Ook ingepakt zou je toch mogen aannemen dat deze trojans onderschept worden.
      Deze trojans stammen uit 2014.

      Overigens geen idee met welk merk/programma mailscanner ZeelandNet Mail gescand wordt, zodat je de defs. zou kunnen checken.

      Reageer


      • #4
        Dank je voor de tip Poldertrol, wist niet dat je Zeelandnet ook... kon laten scannen en heb het bij mij gelijk aangezet.

        Wat betreft ingepakte bestanden ligt het er denk ik wel een beetje aan hoe diep... er ingepakt is. Een ingepakt bestand is bijv. ook in te pakken en in principe kan je dat eindeloos doen. De meeste scanners scannen maar een paar niveaus diep en alles wat verder ligt ontsnapt dus aan je scanner.
        Maar goed, heel veel kwaad kan dat niet, mits je scanner maar tijdens het uitpakken kijkt.

        Reageer


        • #5
          In mijn PIP staat de scanner al jarenlang aan. Nu heb ik geen besmette mails meer ontvangen. En bart,heel verstandig dat je mailscanner via de PIP aangezet heeft,want dan hebben we minder kans op kettingreacties van Trojaan-mails. Besmette computers kunnen voor veel ongemakken gaan bezorgen.

          Reageer


          • #6
            Het is misschien het beste om een Besturingssysteemschijf te kopen om je computer helemaal op te schonen. Je kunt ook gewoon systeemherstel doen... Ik heb wel een vraag:

            Welke dingen blokeert het virus?

            Reageer


            • #7
              Welkom op het forum Lukas.

              Ik heb NOD32 (betaalversie) die het virus geblokkeerd heeft. Tot nu toe geen nieuwe virussen ontvangen gehad.

              M.v.g, Johny.

              Reageer


              • #8
                Zurgop.BK kan ook worden aangeduid als een DNS Unlocker virus http://soft2secure.com/knowledgebase/dns-unlocker

                Reageer


                • #9
                  Ik heb ook NOD32. doorgaans Hij Copes goed

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X