Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zeelandnet en Delta emailadres naast elkaar gebruiken

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Zeelandnet en Delta emailadres naast elkaar gebruiken

Goedendag,

Is het mogelijk het mogelijk om naast je zeelandnet emailadres ook een delta emailadres te gebruiken zodat je (over bv 1 jaar) later het zeelandnet adres kan laten vervallen. ik dacht bijvoorbeeld 123@zeelandnet... en 123@delta... te gaan gebruiken?

Oorspronkelijk gepost door HarryM Bekijk bericht
    Goedendag,

Is het mogelijk het mogelijk om naast je zeelandnet emailadres ook een delta emailadres te gebruiken zodat je (over bv 1 jaar) later het zeelandnet adres kan laten vervallen. ik dacht bijvoorbeeld 123@zeelandnet... en 123@delta... te gaan gebruiken?
    Ik zou je als tip willen geven een gmail of outlook emailadres aan te maken.
    dan ben je "vrij" van de provider en dat maakt een toekomstige overstap naar andere providers een stuk gemakkelijker.
    Ik gebruik na de overstap van Ziggo naar Caiway al zo'n 9 tot 10 jaar geen providermailadres meer.
    De ellende die je hebt om het overal aan te passen wanneer je overstapt naar andere providers is niet te filmen, dus is een provideronafhankelijk adres een veel betere optie.
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 2 weken geleden.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door HarryM Bekijk bericht
      Goedendag,

Ja dat kan uiteraard alhoewel ik niet goed begrijp waarom een Delta adres beter geschikt is dan een ZeelandNet adres

Reageer

Het gaat me niet direct over beter geschikt zijn. Ik vraag het me gewoon af en daar kon ik verder hier niets over vinden, voorts zijn er teveel mensen en bedrijven die mijn zeelandnet adres weten.

Voor alle junk en nutteloze inlog activators heb ik al een Gmail adres.

Verder zit ik al meer dan 15 jaar bij zeelandnet en heb weinig tot geen klachten. ik ben niet zo'n overstapper.

Ik dank jullie voor de info.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
        X