Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Fysieke plaats van de Zeelandnet email servers

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Fysieke plaats van de Zeelandnet email servers

Goed, om van de Amerikaanse cloud af te zijn wil ik beginnen mijn email vanuit Google naar Nederland te halen. Ik kan simpelweg de mail op m'n Synology zetten. Veilig thuis, helaas bij brand, inbraak of stroomuitval heb ik een probleem. Maar ik heb ook nog de mailservers van Zeelandnet. Echter, waar staan deze? Waar slaat Zeelandnet de mail op? Op AWS? Op Microsoft servers? Kan Trump met 1 decreet de Zeelandnet servers bezoeken en mijn mail lezen? Let op, ik wil geen discussie over weet ik veel wat starten, alleen de vraag beantwoord hebben waar staan de servers? Nederland? Europa? Wellicht dat Zeelandnet zelf hier goede openheid van zaken kan zetten en wellicht ook een Nederlandse cloudopslag kan maken zodat onze mail en data veilig van Amerika blijft.

Ik meen AWS in Duitsland vroeger kon je dat opzoeken met Netcraft (Tools | Netcraft).

Reageer

Ooit Kamperland, daarna (educated guess) Vlissingen / Schiedam / een serverrack in om het even welke colocatie. Maar mij boeit het matig waar het ijzer staat.

Reageer

Quetensky Dat draait allemaal in eigen datacentra in Nederland.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
          Quetensky Dat draait allemaal in eigen datacentra in Nederland.
          mooi Jeroen, is er de mogelijkheid om bv alleen de primaire mailbox wat op te stoken naar 25 GB?

Reageer

Nee, de maximale grootte van een DELTA e-mailbox is standaard 10 GB.

https://www.delta.nl/zakelijk/klante...ijn-e-mailbox/

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
            X