Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Mailadres / Alias verwijderen en aanmaken?

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Mailadres / Alias verwijderen en aanmaken?

Hierbij even een vraagje:

Als ik een mailadres / alias verwijder ... na hoeveel dagen / kan ik dit zelfde mailadres / alias opnieuw aanmaken?

Vroeger zat daar een wachttijd op van 30 dagen.

Reageer

Als het een @zeelandnet.nl adres is, is de vraag of dat nog opnieuw kan. Blijkbaar kun je alleen nog @delta.nl adressen aanmaken.
      Laatst bewerkt door Jos; 10 Mar 2025, 09:17.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
        Vroeger zat daar een wachttijd op van 30 dagen.
        De 30 dagen van vroeger dat was bij alle providers.

Ik wil graag weten hoe het nu is bij Delta?

Kan iemand mij hier antwoord op geven?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht
          Als het een @zeelandnet.nl adres is, is de vraag of dat nog opnieuw kan. Blijkbaar kun je alleen nog @delta.nl adressen aanmaken.
          Net ingelogd op 'mijn Delta' van familielid met 'legacy' zeelandnet-account en ik zag geen optie meer om nog zeelandnet-mailadres te maken; alleen nog delta. Maar ook die aanmaken lijkt nu uit te staan. Geen knop o.i.d. op dit moment. Alleen dit: Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: Schermafbeelding 2025-03-10 121308.png Bekeken: 0 Grootte: 9,5 Kb ID: 322530Dat zou kunnen betekenen dat je geen zeelandnet-adressen meer kunt maken en dat de bestaande blijven werken. Vraag uitgezet bij klantenservice.

Update: Antwoord klantenservice:
          Het klopt dat het helaas niet meer mogelijk is om emailadressen aan te maken met @zeelandnet.nl. Alle nieuwe emailadressen zijn enkel nog aan te maken met @delta.nl.
          Laatst bewerkt door Koeba; 11 Mar 2025, 11:36.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door famsla Bekijk bericht
            Hierbij even een vraagje:

Als ik een mailadres / alias verwijder ... na hoeveel dagen / kan ik dit zelfde mailadres / alias opnieuw aanmaken?
            Volgens mij kun je geen alias mailadres verwijderen.

Reageer

Voor alle duidelijkheid:

Ik heb het hier nieuw over een zeelandnet adres of het primaire adres.

Maar mijn vraag gaat over de extra mailboxen en aliassen die je zelf kunt aanmaken / verwijderen.

Is er iemand (het liefst iemand van Delta zelf) die mij hier antwoord op kan geven?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door famsla Bekijk bericht
                Voor alle duidelijkheid:

Ik heb het hier nieuw over een zeelandnet adres of het primaire adres.

Maar mijn vraag gaat over de extra mailboxen en aliassen die je zelf kunt aanmaken / verwijderen.

Is er iemand (het liefst iemand van Delta zelf) die mij hier antwoord op kan geven?
                Ik krijg hier (bijna) nooit ter zake kundige antwoorden; als ik mijn vraag mail aan [email protected], krijg ik altijd binnen een paar dagen antwoord. Maar als je een @zeelandnet.nl alias verwijdert, zou het zomaar eens kunnen dat je die helemaal niet meer opnieuw kunt aanmaken, omdat je sowieso geen @zeelandnet.nl adressen meer *kunt* maken. Maar waarom wil je een adres/alias eerst verwijderen en dan meteen weer opvoeren? Ik gok dan dat je hem onder een ander account opnieuw wilt opvoeren? Mijn aanname is nu dat dat dus niet meer kan.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                X