HELP !
ik heb jullie hulp nodig , ben ten einde raad !
Tijdje terug is er een computer update geweest van zeelandnet / delta.
Hierdoor moest ik op alle sites opnieuw inloggen met mijn wachtwoorden.
Alleen op marktplaats is dit niet gelukt , hier moest ik om veiligheids redenen mijn wachtwoord wijzigen.
Alleen de e-mail met de link om deze opnieuw in te stellen krijg ik niet binnen in mijn mailbox , en ook niet in mijn spam map !
Volgens delta ligt het probleem bij marktplaats.
Ruim 2 uur met marktplaats chatbot en 4 medewerkers via live chat contact gehad ( twee keer midden uit een gesprek gegooid omdat ze blijkbaar ook niet wisten wat ze moesten doen !? ) Volgens marktplaats moest ik marktplaats domeinnamen toevoegen aan veilige afzenders , heb ik gedaan , maar dit heeft echter ook geen effect !
Ik moest maar een ander e-mail adres nemen was hun oplossing !
Wie weet wat het probleem is en wat ik hier aan kan doen ?
Alvast bedankt
Groet, Peter
ik heb jullie hulp nodig , ben ten einde raad !
Tijdje terug is er een computer update geweest van zeelandnet / delta.
Hierdoor moest ik op alle sites opnieuw inloggen met mijn wachtwoorden.
Alleen op marktplaats is dit niet gelukt , hier moest ik om veiligheids redenen mijn wachtwoord wijzigen.
Alleen de e-mail met de link om deze opnieuw in te stellen krijg ik niet binnen in mijn mailbox , en ook niet in mijn spam map !
Volgens delta ligt het probleem bij marktplaats.
Ruim 2 uur met marktplaats chatbot en 4 medewerkers via live chat contact gehad ( twee keer midden uit een gesprek gegooid omdat ze blijkbaar ook niet wisten wat ze moesten doen !? ) Volgens marktplaats moest ik marktplaats domeinnamen toevoegen aan veilige afzenders , heb ik gedaan , maar dit heeft echter ook geen effect !
Ik moest maar een ander e-mail adres nemen was hun oplossing !
Wie weet wat het probleem is en wat ik hier aan kan doen ?
Alvast bedankt
Groet, Peter
Reageer