Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Welke e-mailprogramma na einde Office 2016

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Welke e-mailprogramma na einde Office 2016

14 oktober 2025 is het einde Microsoft Office 2016 en 2019, dus ook einde e-mail Outlook.
    Heb gebrobeerd de nieuwe losse versie te installeren en dat ging goed naast de Outlook van Office, maar de nieuwe versie neemt je bestaande contacten en bestaande e-mails niet over, alleen je nieuw binnengekomen e-mails.
    Op internet gelezen dat de oorzaak daarvan waarschijnlijk is dat Office 2016 nog steeds is geinstalleerd????
    Zoek een e-mail programma waarin ik de gegevens van de bestaande Outlook kan overnemen/inlezen, dus contacten, oude emails, archief e.d.
    Heeft iemand hier ervaring mee ?

Oorspronkelijk gepost door zappy17 Bekijk bericht
    14 oktober 2025 is het einde Microsoft Office 2016 en 2019, dus ook einde e-mail Outlook.
    Heb gebrobeerd de nieuwe losse versie te installeren en dat ging goed naast de Outlook van Office, maar de nieuwe versie neemt je bestaande contacten en bestaande e-mails niet over, alleen je nieuw binnengekomen e-mails.
    Op internet gelezen dat de oorzaak daarvan waarschijnlijk is dat Office 2016 nog steeds is geinstalleerd????
    Zoek een e-mail programma waarin ik de gegevens van de bestaande Outlook kan overnemen/inlezen, dus contacten, oude emails, archief e.d.
    Outlook NEW werkt prima,

Ik heb zelf het idee dat straks alles geintegreerd gaat worden met Teams.

Reageer

Heb ik ooit wel eens jaren geleden gebruikt hiervoor :

MailStore Home - Free Email Archiving & Backup for Home Users

Ik zou geen Office 2021 meer gebruiken want die stopt ook al op 13 oktober 2026.
      Laatst bewerkt door driepinter; 9 Feb 2025, 15:49.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Outlook NEW werkt prima,

Ik heb zelf het idee dat straks alles geintegreerd gaat worden met Teams.
        Outlook NEW ziet er inderdaad goed uit en heb ik ook geinstalleerd, maar ik kon de gegevens van de Outlook van Office ( contacten e.ed) niet importeren in de nieuwe versie.
        Had de gegevens van de oude Outlook wel geexporteerd naar een file, maar was niet te importeren/lezen in de nieuwe Outlook.

Reageer

PST support mist in nieuwe Outlook dus oude mail importeren wordt een moeilijke zaak.

Contacten kan wel :

https://support.microsoft.com/en-us/...BF=New_Outlook

Reageer

PST support zit er toch al blijkbaar in maar is beperkt tot alleen lezen.

Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermafbeelding 2025-02-10 080613.png
Bekeken: 701
Grootte: 51,5 Kb
ID: 320714

Reageer

Door deze toe te voegen moet e.e.a. weer werken. Overigens wanneer je gebruik maakt van van e-mail via outlook.com (hotmail, outlook etc) is het helemaal geen probleem, dan staan deze zaken in de cloud en niet meer lokaal.

Reageer

Heb al jaren Gmail overal bereikbaar daar kun je outlook in integreren .
                of office 365 .

Reageer

Bedankt voor al jullie goede hulp en prima tips. Ga alles zeker proberen en dit is voor mij weer een voorbeeld hoe veel plezier en hulp je kan krijgen van het FORUM.

Reageer

Door deze toe te voegen moet e.e.a. weer werken. Overigens wanneer je gebruik maakt van van e-mail via outlook.com (hotmail, outlook etc) is het helemaal geen probleem, dan staan deze zaken in de cloud en niet meer lokaal.
                    Duidelijke afbeelding, maar waar komt die vandaar ? Is dit een speciaal programma, want als ik Outlook New installeer kan ik deze afbeelding nergens vinden.
                    Wat wel wordt aangegeven in Outlook New dat ik met een CSV file contacten kan invoeren.

Reageer

Kijk rechtsboven bij instellingen, het tandwieltje daar komt de afbeelding vandaan.

Reageer

Sorry dat ik je weer lastig val, maar ik krijg onderstaand beeld en daat ontbreek OULOOK
                        Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: 0000.jpg
Bekeken: 625
Grootte: 92,5 Kb
ID: 320770 Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: 0000.jpg
Bekeken: 586
Grootte: 92,5 Kb
ID: 320774

Reageer

Ik gebruik al jaren Mozella Thunderbird. Je eventuele Gmail account kan je hier ook in verwerken.

Reageer

Sorry dat ik je weer lastig val, maar ik krijg onderstaand beeld en daat ontbreek OULOOK
                            Klopt, ik zie het dan heb je dus een M365 (Microsoft 365) licentie nodig, dat wist ik niet.

Wanneer je alles (mail historie) op IMAP had staan was het helemaal geen probleem.

Dus ik vrees dat dit niks gaat worden.
                            Laatst bewerkt door driepinter; 10 Feb 2025, 18:34.

Reageer

Outlook NEW werkt prima,
                              Voor de gemiddelde particulier is het waarschijnlijk ok. Voor zakelijke gebruikers is het nu nog absoluut onwerkbaar. MS heeft deze keer vrij stevig steken laten vallen.
                              Laatst bewerkt door Koeba; 12 Feb 2025, 12:34.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X