Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zonet gelezen op prikbord...

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Zonet gelezen op prikbord...

Zonet was ik even op het prikbord aan het kijken en kwam deze vraag tegen uit Middelburg:

https://www.zeelandnet.nl/prikbord/h...ocht/a/8039370

Ik vond het zo sneu dat de meneer/mevrouw de weg naar dit forum niet heeft kunnen vinden, dat ik dacht... ik bemoei me er even tegenaan, zodat de kerstpost toch gelezen kan worden.

Is er iemand die in de hulpstand kan springen? Om hem of haar geen ijdele hoop op hulp te geven stuur ik geen berichtje.
    Misschien kan de hulpgever even uitleggen hoe en wat?

als ze geen mail kunnen ontvangen, hoe kan iemand dan in contact komen ?

Reageer

Goeie ! Tja, hoe dit op te lossen, want een telefoonnummer wordt ook niet vermeld? Zldnet zelf zou dan telefonisch contact met meneer of mevrouw op moeten nemen. Zij hebben die persoonlijke info.
      ik kan ook geen bericht sturen, want... geen mail, alleen evt een oproep op het prikbord plaatsen om hier te kijken voor tips. Maar ik betwijfel of dat gaat werken, want dan miet hij of zij nog een inlog bedenken en de werking van het forum snappen.
      Laatst bewerkt door anomaly; 17 Dec 2024, 09:35. Reden: aanvulling

Reageer

Misschien dat Jeroen of een andere Admin hier iets aan kan doen als ze tenminste dit ook lezen .

Reageer

Ik was net bezig een link naar deze topic te zetten in de aankondiging van Jeroen

Reageer

Hier kan ik gewoon inloggen op het Prikbord. Logt u misschien in met een gastaccount en heeft u vergeten het vinkje bovenaan even te verzetten?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht
              Hier kan ik gewoon inloggen op het Prikbord. Logt u misschien in met een gastaccount en heeft u vergeten het vinkje bovenaan even te verzetten?
              U mag je zeggen hoor en nee, ik heb al die tijd een zeelandnetaccount gebruikt.

Reageer

Reageer

Bij mij kon ik plotseling ook niet meer bij mijn Zeelandnet mail maar er moet nu ingelogd worden met het volledige e-mailadres waar voorheen alleen het gedeelte voor de @ volstond. Is ergens begin vorige week veranderd geloof ik.

Reageer

Die zit al 18 jaar op prikbord en ik dacht verstuur bericht met link naar forum hier en telefoonnummer klantenservice, maar klikken op versturen gebeurt er niets.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

U mag je zeggen hoor en nee, ik heb al die tijd een zeelandnetaccount gebruikt.
                      coax of glasvezel jos

Reageer

Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

coax of glasvezel jos
                        Inmiddels opgelost!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

Inmiddels opgelost!

Reageer

Dat is fijn zeg en bedankt voor het melden. Goh, ik ben er helemaal blij van !

Reageer

Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht
                              Dat is fijn zeg en bedankt voor het melden. Goh, ik ben er helemaal blij van !
                              Het probleem van jos is opgelost, niet waar je mee begon zo te zien, want dan zou advertentie weg zijn.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X