Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

ZeelandNet webmail verhuist naar DELTA.nl

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• ZeelandNet webmail verhuist naar DELTA.nl

Vanaf heden is de vertrouwde ZeelandNet webmail te vinden op DELTA.nl (webmail.delta.nl). Deze verhuizing maakt deel uit van verdere integratie van de diensten van ZeelandNet met DELTA, waardoor klanten voortaan gebruik maken van een vernieuwde en efficiëntere omgeving.

Wat betekent dit voor gebruikers?
    Voor bestaande gebruikers van ZeelandNet webmail blijft bijna alles hetzelfde.
    De inloggegevens blijven ongewijzigd en alle e-mails en contactgegevens zijn automatisch overgezet naar de nieuwe webmail omgeving op DELTA.nl. Je moet nu wel inloggen met het volledige e-mailadres, dus bv. [email protected] of [email protected].

Waarom de overstap?
    De overgang past binnen de strategie om alle webmail omgevingen op een centrale webmail te kunnen ontsluiten. Ook klanten met een Caiway e-mailadres maken gebruik van deze webmail.

Wat moet je doen?
    Gebruikers hoeven zelf niets te doen. Je kunt inloggen met je volledige e-mailadres via webmail.delta.nl en meteen aan de slag. Zorg er wel voor dat je de nieuwe link opslaat in je favorieten, zodat je snel toegang hebt tot je webmail.
    Voor vragen of ondersteuning kun je terecht bij de klantenservice van DELTA.

Een berichtje vooraf was fijner geweest.

Reageer

Bedankt Jeroen het werkt goed zo

Reageer

Nu het forum nog :-)

Reageer

Bij het openen van de nieuwe Delta webmail ontbreken bij mij een aantal icoontjes bovenin de balk.
          Ik heb het bij diverse apparaten.
          Bijgevoegde bestanden

Reageer

Het ziet er wat anders uit, maar het zijn dezelfde icoontjes als bij mij.
            Bijgevoegde bestanden

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
              Vanaf heden is de vertrouwde ZeelandNet webmail te vinden op DELTA.nl (webmail.delta.nl). Deze verhuizing maakt deel uit van verdere integratie van de diensten van ZeelandNet met DELTA, waardoor klanten voortaan gebruik maken van een vernieuwde en efficiëntere omgeving.

Voor vragen of ondersteuning kun je terecht bij de klantenservice van DELTA.
              Wat mij opvalt is, dat bij op te stellen bericht er steeds automatisch staat, in veld Bewaar verzonden bericht in: "niet bewaren" ook als ik dat een keer bij een bericht verander in Sent.
              Kan dit standaard vastgezet worden.

Reageer

Je kunt hier de speciale mappen instellen
                Bijgevoegde bestanden

Reageer

Jeroen, kan Zeelandnet zelf hier even hulp bieden?

https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...en-op-prikbord

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                    Je kunt hier de speciale mappen instellen
                    blijft gewoon standaard niet te bewaren Ga nu chatten met delta voor hopelijk oplossing.
                    Heerlijke reactie:

snap ik.. normaal gezien als je bijvoorbeeld je delta mail gebruikt in outlook blijft verzonden mail gewoon zichtbaar! zo ook op apple telefoons!

Dus ten eerste zonder bericht vooraf overzetten naar andere server, oke 1x opnieuw inloggen maar dan ook zonder bericht de standaard instellingen veranderen, zodat ik nu Outlook o.i.d. op mijn pc moet gaan installeren.

Balen
                    Laatst bewerkt door cschults; 17 Dec 2024, 13:14.

Reageer

Ik zet deze nog even naar boven, in de hoop dat Jeroen al in de hulpstand is geschoten of dit alsnog leest en in gelijk actie komt

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                      X