Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Mappen webmail

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Mappen webmail

Sinds enkele weken zijn mijn mappen in het Engels en komen de verzonden items en prullebakberichten niet meer in de mappen.
    Wie kan mij in Jio en Janneke taal vertellen hoe ik het weer terug krijg?

Ga naar je webmail - kies in het linkermenu Instellingen - Gebruikersrinterface. Kies daarna in het rechtermenu onder hoofdopties Taal. Daar kun je de taal aanpassen.
    Succes.

Hans

Reageer

Je kunt webmail mappen niet hernoemen wel de functie aanpassen

Dus Trash > Prullenbak
      Sent Items > Verzonden Items

enz.
      Bijgevoegde bestanden
      Laatst bewerkt door driepinter; 1 Dec 2024, 17:14.

Reageer

Ik heb verschillende emailadressen en bij allemaal is Nederlands als taal ingesteld. Bij al die adressen, op één na, zijn de map-namen in het Nederlands. Bij die ene is het Engels en dat krijg ik ook niet gewijzigd...

Reageer

Oorspronkelijk gepost door hansi Bekijk bericht
          Ga naar je webmail - kies in het linkermenu Instellingen - Gebruikersrinterface. Kies daarna in het rechtermenu onder hoofdopties Taal. Daar kun je de taal aanpassen.
          Succes.

Hans
          dank u wel, gedaan maar het blijft in het Engels, vervelender is dat de verzonden items map leeg blijft en ook de prullenbak waar verwijderende items inkomen.
          De spam map en conseptenmap functioneerd wel

Reageer

Oorspronkelijk gepost door jokepolfliet Bekijk bericht

dank u wel, gedaan maar het blijft in het Engels, vervelender is dat de verzonden items map leeg blijft en ook de prullenbak waar verwijderende items inkomen.
            De spam map en conseptenmap functioneerd wel
            Heb juist gemerkt dat bij opmaken bericht er onderin rechts staat bij Bewaren --- "niet bewaren" krijg dat niet aangepast, moet bij elk bericht aangeven, dat ik wil bewaren.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
              Je kunt webmail mappen niet hernoemen wel de functie aanpassen

Dus Trash > Prullenbak
              Sent Items > Verzonden Items

enz.
              Bedankt maar wilde ze onderaan hebben, dus een Z ervoor gezet - Z Afvalbak bijvoorbeeld.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
              X