Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nieuwsbrieven worden gebounced.

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Nieuwsbrieven worden gebounced.

Voor het bedrijf waar ik voor werk verzorg ik o.a. de maandelijkse nieuwsbrief die naar klanten wordt verstuurd via Mailchimp.
    Sinds de nieuwe spamfilter actief is wordt de nieuwsbrief gebounced bij email adressen die eindigen op @zeelandnet.nl en @delta.nl.

Mijn domein is geverifieerd in Mailchimp.

Enig idee wat ik kan doen zodat de nieuwbrief toch onze klanten bereikt?

Oorspronkelijk gepost door NeoGriz Bekijk bericht
    Voor het bedrijf waar ik voor werk verzorg ik o.a. de maandelijkse nieuwsbrief die naar klanten wordt verstuurd via Mailchimp.
    Sinds de nieuwe spamfilter actief is wordt de nieuwsbrief gebounced bij email adressen die eindigen op @zeelandnet.nl en @delta.nl.

Mijn domein is geverifieerd in Mailchimp.

Enig idee wat ik kan doen zodat de nieuwbrief toch onze klanten bereikt?
    Wat zegt Mailchimp er over?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
      Wat zegt Mailchimp er over?
      Soft bounce

Reageer

Soft bounce
        En als je ze mailt of belt? Is toch een abonnement, dus hebben ze vast een helpdesk.

Reageer

https://mailchimp.com/help/soft-vs-hard-bounces/

Reageer

Waar ik dus eigenlijk naar op zoek ben, zijn de voorwaarden van de nieuwe Delta spamfilter om mijn mail niet te flaggen als spam.
            Helpdesk en uitleg pagina's van Mailchimp zijn voor mij zinloos omdat mijn mails wel aankwamen vóórdat de nieuwe spamfilter van Delta in werking trad.

Reageer

Dan zul je toch echt contact moeten opnemen met Delta zelf als je de nieuwe voorwaarden van het spamfilter wilt weten.

Er reageert hier namelijk niemand van Delta op dit forum, dus andere leden zullen je niet verder kunnen helpen.

Reageer

Waar ik dus eigenlijk naar op zoek ben, zijn de voorwaarden van de nieuwe Delta spamfilter om mijn mail niet te flaggen als spam.
                Helpdesk en uitleg pagina's van Mailchimp zijn voor mij zinloos omdat mijn mails wel aankwamen vóórdat de nieuwe spamfilter van Delta in werking trad.
                Die zijn zeker niet zinloos want als je je spf, dmarc en dkim (en evt. dane-records) op orde hebt, ga je minder of geen bounces meer krijgen. En soft bounces zijn geen harde, definitieve.
                Laatst bewerkt door Koeba; 7 Nov 2024, 05:29.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                X