Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wijziging in spamfiltering voor alle mailboxen

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Maar ik wil helemaal geen spamrapportage en ik wil dat spamfilter helemaal niet.

Bij mijn Delta staat ook dat ik het (nog) niet heb, althans, dat ik het kan bestellen.

Heb via de chat inmiddels het mailadres van Delta klantenservice gekregen (en heb gelijk even aangegeven dat het handig zou zijn als dat gewoon ergens wordt vermeld, alhoewel ze mailen niet aanmoedigen heb ik het idee) en ben net aan het mailen, want met de chat vind ik dit niet zo handig.

Dank weer voor de moeite
    Bijgevoegde bestanden

Reageer

Het spamfilter is nu verplicht en niet optioneel.

Wat het van 1 november gaat worden is nog afwachten.

Reageer

Eigenlijk hou ik er niet zo van als iets door je strot geduwd wordt, maar het zal de vooruitgang wel zijn.
        Heb inmiddels voor mijn smartphone gegoogled op Thunderbird en er is iets dergelijks met een andere naam.
        Dat zal ik vanaf, waarschijnlijk, in plaats van webmail gebruiken vanaf 1 november met POP3

Ook nog even antwoord op mijn mail afwachten en daar kunnen wat (werk)dagen overheen gaan.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht
          Eigenlijk hou ik er niet zo van als iets door je strot geduwd wordt, maar het zal de vooruitgang wel zijn.
          Heb inmiddels voor mijn smartphone gegoogled op Thunderbird en er is iets dergelijks met een andere naam.
          Dat zal ik vanaf, waarschijnlijk, in plaats van webmail gebruiken vanaf 1 november met POP3

Ook nog even antwoord op mijn mail afwachten en daar kunnen wat (werk)dagen overheen gaan.
          Je kunt ze importeren van Thunderbird op de PC of zelf een ZeelandNet account toevoegen wat hij automatisch herkent

https://play.google.com/store/apps/d...d.android.beta

Reageer

Ja, die had ik ook gevonden, maar vanwege dat Beta (waardoor je toch gekke dingen kunt tegenkomen - heb ik al met verschillende spellen gehad ook), neem ik dat risico liever niet en ga ik K9-mail maar eens bekijken.... later
            De reviews zijn daarover vrij positief, ook al zegt dat ook niet alles.

Reageer

Ik ben nog in afwachting van een normaal en volledig antwoord op mijn mail.
              Het kort door de bocht-antwoord dat ik kreeg had ik helemaal niets aan, dus ik ben voor een 2e mail gegaan met nog specifiekere vragen.
              Hopelijk is het één en ander me dan wat duidelijker vóór 1 november.
              Laatst bewerkt door anomaly; 27 Oct 2024, 12:31. Reden: tijpvaudje verbeterd

Reageer

Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht
                Ja, die had ik ook gevonden, maar vanwege dat Beta (waardoor je toch gekke dingen kunt tegenkomen - heb ik al met verschillende spellen gehad ook), neem ik dat risico liever niet en ga ik K9-mail maar eens bekijken.... later
                De reviews zijn daarover vrij positief, ook al zegt dat ook niet alles.
                De definitieve versie is gisteren beschikbaar gekomen dus dan hoef je geen K9-mail meer te gebruiken :

Thunderbird for Android 8.0 Takes Flight - The Thunderbird Blog

Reageer

Bedankt voor de info!
                  Helaas wacht ik nog steeds op antwoord op mijn mail.

Reageer

Nog even een aanvulling op bovenstaande: - app geïnstalleerd en accounts ingesteld.
                    Dit ging niet met de QR-code, kreeg de QR code wel te zien, maar het scannen ging niet helemaal goed (scherm te donker?), maar was handmatig zo gedaan.
                    Handige app, waar je alle accounts op één scherm of apart kunt zien.
                    Zo even verder testen

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                    X