Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Een secretaris van een vereniging wil 150 mail versturen met bijlage

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Een secretaris van een vereniging wil 150 mail versturen met bijlage

Hallo, ik stel de vraag voor iemand die geen of weinig kennis heeft van computers. Maar ik hoop dat de vraag duidelijk is. En nu is de situatie zo, nadat de mails zijn verstuurt naar vele ook niet Zeelandnet adressen er zo ongeveer 50 terugkomen. Wanneer er opnieuw een mail wordt gestuurd naar het specifieke mail adres dan wordt de mail netjes verstuurd en heeft de betrokken persoon voor wie de mail is bedoelt de mail met bijlage.
    ik heb op het forum wel gelezen wat de beperkingen zijn maar dat was in 2014, nu leven we in 2024.

Wanneer ik deze vraag stel via de Chat aan robot Donna, krijg ik het volgende antwoord te zien :

PS: wist je dat je jouw vraag ook kunt versturen via WhatsApp? Laat ons alvast weten waar we je mee kunnen helpen en vergeet niet om je postcode, huisnummer en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN-rekeningnummer te vermelden. We doen ons best zo snel mogelijk te reageren, maar binnen 24 uur krijg je sowieso een reactie.

Dus probeer WhatsApp

Maar ik zou het proberen op te delen in drie partijen van vijftig stuks.

Het officiële antwoord van ZeelandNet :

Veel mailberichten tegelijk versturen - ZeelandNet Serviceforum
    Laatst bewerkt door driepinter; 6 Sep 2024, 08:28.

Reageer

Even een slag in de ruimte: geeft het versturen met BCC hetzelfde effect?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door r0n625 Bekijk bericht
        Even een slag in de ruimte: geeft het versturen met BCC hetzelfde effect?
        Dat is sowieso ivm privacy de manier, anders liggen alle mailadressen voor een ieder ter inzage.
        In outlook kun je gaan tot 500, het kan dus zijn dat Delta niet verder gaat dan 250.

Reageer

er zijn nog steeds personen die niet weten wat bcc betekent (net als personen die ál hun 'vrienden' op Facebook tonen)....

Reageer

Oorspronkelijk gepost door *Cybra* Bekijk bericht
            er zijn nog steeds personen die niet weten wat bcc betekent (net als personen die ál hun 'vrienden' op Facebook tonen)....
            BCC wordt ook wel eens misbruikt zodat iemand wel op de hoogte is van het versturen van een mail aan iemand, maar de ontvanger kan dan niet zien dat mail ook verzonden is aan nog iemand.

Maar voor grote mailings is het juist een uitkomst zodat de ontvanger niet alle mailadressen kan zien van alle ontvangers en het is privacytechnisch ook de juiste manier.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
            X