Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

E Mail met veel fantasie " Ik bezit zeer gevoelige informatie over uw internetactiviteiten "

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door spectrum Bekijk bericht
    Hier geen mail.
    Ik masturbeer vast onvoldoende...
    dat valt wel mee ik bekeek je raam vanmorgen ,en het leek of er een reiger op gescheten had, maar dat was je zelf, humor spectrum
    Laatst bewerkt door koekeroe; 24 Jul 2024, 18:47.

Reageer

Ik mail terug dat ik graag kopieën van de filmpjes wil om dat ik dat opwindend vind en dat mijn zussen al vragen wanneer ze de filmpjes kunnen verwachten. Afgezien daarvan is elke moeite er aan besteed, méér dan shift-delete, volledig verspild.

Reageer

O, maar dat kwakje was van de buurman hoor.
        Die wordt altijd nogal opgewonden van mijn goddelijke lichaam.

Reageer

Ik heb ook zo een mail ontvangen en gaf me best wel wat stress.. heb je na de mail nog wat ontvangen ?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Sjaaktrekhaak Bekijk bericht
            Ik heb ook zo een mail ontvangen en gaf me best wel wat stress.. heb je na de mail nog wat ontvangen ?
            Dat soort mailtjes ontvang ik sinds een aantal jaren met enige regelmaat, moet je echt niet van wakker liggen!

Reageer

Ahh zal het proberen haha. Houd me misschien een beetje bezig omdat het me 1ste keer is 😂

Reageer

Keep calm and watch another movie

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                X