Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

De Mail- en Agenda-app en oude versies van Outlook kunnen binnenkort geen e-mails meer verzenden en ontvangen

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• De Mail- en Agenda-app en oude versies van Outlook kunnen binnenkort geen e-mails meer verzenden en ontvangen

De periode van uitfasering loopt vanaf half juli tot eind september, daarna kun je het dus niet meer gebruiken om mails te versturen :

Mail- en agenda-app en oude Outlook-versies kunnen binnenkort geen e-mails meer verzenden en ontvangen › Dr. ramen (www-drwindows-de.translate.goog)

Dus word het overstappen op de nieuwe Outlook

Outlook voor Windows - Gratis downloaden en installeren in Windows | Microsoft Store

Info
    Laatst bewerkt door driepinter; 30 Jun 2024, 15:48.

Duidelijk een artikel dat geschreven is door een Microsoft fan.
    Een web-server van outlook moet gewoon voldoen aan de W3C standaard en mag nooit afhankelijk zijn van (een) bepaalde browser(s).
    Alles is het artikel is gericht op outlook mail, maar er zijn ook andere servers, zoals van de provider, maar daar lees je niets over.

Het wordt tijd, dat Microsoft zich aan de regels en standaarden gaat houden en niet steeds weer afwijkt van de (open)standaarden.

Reageer

Of overstappen naar Thunderbird.
      Een volwaardig e-mail programma.
      Misschien even wennen maar ik gebruik het al jaren.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door r0n625 Bekijk bericht
        Duidelijk een artikel dat geschreven is door een Microsoft fan.
        Een web-server van outlook moet gewoon voldoen aan de W3C standaard en mag nooit afhankelijk zijn van (een) bepaalde browser(s).
        Alles is het artikel is gericht op outlook mail, maar er zijn ook andere servers, zoals van de provider, maar daar lees je niets over.

Het wordt tijd, dat Microsoft zich aan de regels en standaarden gaat houden en niet steeds weer afwijkt van de (open)standaarden.
        Outlook is al sinds jaar en dag de app van Microsoft. De andere apps zijn ook weer opvolgers van oude mailapps.
        Hoe werkt dit feitelijke met de mobiele Androidapp Agenda ?

Reageer

Bordewolf

Je hebt twee opties op Android :

https://play.google.com/store/apps/d...office.outlook

https://play.google.com/store/apps/d...ft.outlooklite

(zonder IMAP/POP ondersteuning)
          Laatst bewerkt door driepinter; 30 Jun 2024, 13:13.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
            Klopt, maar tot nu toe kon je de outlookagenda integreren met de Android Agenda-app en vice versa. Blijft dat wel bestaan?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Klopt, maar tot nu toe kon je de outlookagenda integreren met de Android Agenda-app en vice versa. Blijft dat wel bestaan?
              Dat is eigenlijk best wel een goede vraag, maar het antwoord hierop weet ik helaas niet (dat vermeld het artikel niet).

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Chouffeke Bekijk bericht
                Of overstappen naar Thunderbird.
                Een volwaardig e-mail programma.
                Misschien even wennen maar ik gebruik het al jaren.
                Dit zou dan straks je nieuwe Outlook instelling voor Thunderbird worden.
                Bijgevoegde bestanden

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Daar verandert voor zover bekend niets aan. Neem ik aan / gok ik.

Reageer

Uiteindelijk gaat Google ook over op dit systeem :

​​​​​​https://support.google.com/a/answer/14114704?hl=en

Ik denk dat het goed zou zijn als Zeelandnet/Delta dit op termijn ook met zijn mail gaat doen.
                    Laatst bewerkt door driepinter; 1 Jul 2024, 18:26.

Reageer

Dit zou dan straks je nieuwe Outlook instelling voor Thunderbird worden.
                      Gaat dit automatisch bij een nieuwe update van Thunderbird of moet je dat zelf wijzigen?
                      Of staat dat er niet bij?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Chouffeke Bekijk bericht

Gaat dit automatisch bij een nieuwe update van Thunderbird of moet je dat zelf wijzigen?
                        Of staat dat er niet bij?
                        Dat zul jezelf handmatig moeten wijzigen wanneer het zover is, maar dat merk je vanzelf want dan werkt de outlook mail niet meer.
                        Laatst bewerkt door driepinter; 1 Jul 2024, 20:31.

Reageer

Dat zul jezelf handmatig moeten wijzigen wanneer het zover is, maar dat merk je vanzelf want dan werkt de mail niet meer.
                          driepinter Bedankt voor de afbeelding, sla ik op.

Reageer

Bij Outlook moet ik denken aan een Rolodex en typemachines maar dat zal wel aan mij liggen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Kennie-L Bekijk bericht
                              Bij Outlook moet ik denken aan een Rolodex en typemachines maar dat zal wel aan mij liggen.
                              Dat heb ik wanneer ik denk aan Windows

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X