Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

zeelandnet-mail geblokkeerd door hotmail.

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• zeelandnet-mail geblokkeerd door hotmail.

Als ik een mail stuur naar een bepaald hotmail adres, waar ik regelmatig iets naar doorstuur krijg ik nu een bericht, dat dat mailtje geblokkeerd wordt. Keer op keer.
    Melding:
    host hotmail-com.olc.protection.outlook.com [52.101.10.19]
    SMTP error from remote mail server after pipelined end of data:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [217.102.255.82] weren't sent. Please contact your Internet service provider since part of their network is on our block list (S3150).

Ik heb geen mailadres van Delta Fiber, en lijkt me ook niet doenlijk om dit via de chat door te geven.
    Vind B.T.W. vaker jammer dat er geen mailadres beschikbaar is, als je soms een probleem hebt, wat niet echt dringend is.

Mede omdat ik alleen via chat redelijk kan communiceren.
    Door operatie is praten vooral via telefoon slecht mogelijk.

Onderaan de klantenservicepagina Klantenservice | DELTA staat, naast chat, ook nog de mogelijkheid via messenger. Heb je daar mms iets aan?
    Weet je zeker dat je de juiste instellingen voor de Zeelandnetserver gebruikt: E-mail serverinstellen op PC of laptop | DELTA
    Laatst bewerkt door Jos; 28 Jun 2024, 14:52.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht
      Onderaan de klantenservicepagina Klantenservice | DELTA staat, naast chat, ook nog de mogelijkheid via messenger. Heb je daar mms iets aan?
      Weet je zeker dat je de juiste instellingen voor de Zeelandnetserver gebruikt: E-mail serverinstellen op PC of laptop | DELTA
      Het gaat erom, dat ik dat hele verhaal wil doorsturen, dat ze ermee aan de slag kunnen. voorheen was er een mailadres. En ach dat laatste, dat is nog steeds zo vanaf zeg maar de oprichting van zeelandnet. 1995.
      Het is ook alleen maar bij een mail wat ik door wilde sturen waar dit gebeurt. 2x geprobeerd maar hotmail/outlook blokkeert zoals je kan lezen a part of the network from the provider Delta. Opvallende is dat de afzender van wat il wil doorsturen ook een hotmail adres is.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
      X