Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Opslagruimte

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Opslagruimte

    Waar kan ik vinden hoeveel opslagruimte ik nog in mijn mailaccount heb?

  • #2
    Dat zou je hier moeten kunnen zien :

    https://webmail.zeelandnet.nl/?_task...ction=folders#

    En dan rechts

    Klik om de omvang van de map te berekenen

    Reageer


    • #3
      Waar dan? Ik zie het niet. Voorheen stond het onderaan je webmailpagina en daar verwijs je nu naar. Maar daar is het niet te zien, ik zie ook niet waarop ik ("rechts") moet klikken. Het is me een raadsel waar dit nu verstopt is.

      Reageer


      • #4
        Vroeger kon je in Mijn Delta een lijst oproepen van je emailadressen en daar stond achter hoe vol je mailbox was en kon je mailtjes verwijderen. Daar kon ik ook mails van een zeelandnet acount door laten sturen naar een ander zldnet account. Ik kan die mogelijkheid daar niet meer vinden.

        Dit zou een route kunnen zijn, maar ik kan nog steeds niet op de pagina komen die ik zoek:
        https://www.delta.nl/klantenservice/...-mailadressen/

        of deze: https://www.delta.nl/klantenservice/...en-met-e-mail/

        ----


        Mailbox vol


        Is je mailbox vol? Geen probleem, dat lossen we gemakkelijk samen op door ruimte vrij te maken in je mailbox. Voer de volgende stappen uit om de grootste mailtjes uit je mailbox te verwijderen:
        • Ga naar Zeelandnet of DELTA webmail en log in met je e-mailadres en wachtwoord.
        • Sorteer in het volgende scherm je berichten op 'Grootte'.
        • Controleer goed of er mailtjes zijn die je graag wilt bewaren. Selecteer dan de e-mails die je niet wilt bewaren.
        • Klik op 'Verwijderen' om de mailtjes te verwijderen.
        • Er is nu opslagruimte vrijgemaakt, je kunt weer verder mailen!

        Is je inbox helemaal vol en lijkt het wel onmogelijk om je e-mails te verwijderen? Geen paniek. Neem gerust contact op met onze klantenservice en vraag ons of we je inbox willen legen"
        Laatst bewerkt door anomaly; 2 weken geleden. Reden: s bij lijt ingevoegd

        Reageer


        • #5
          Misschien even een plaatje ter informatie

          Bijgevoegde bestanden

          Reageer


          • #6
            Ga op de map staan waarvan je de grootte wil weten en dan : Klik om de omvang van de map te berekenen

            Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermafbeelding 2024-05-17 141849.png
Bekeken: 211
Grootte: 65,1 Kb
ID: 299541

            Reageer


            • #7
              Dit is niet wat ik zoek. Ik heb opslagruimte voor mijn mailaccount en ik wil weten hoeveel ik daarvan gebruik en hoeveel ik over heb. Zoals je dat bij bijvoorbeeld gmail gemakkelijk kunt zien. Bij bovenstaande methode moet ik dus de grootte van alle mappen bij elkaar optellen om te weten hoeveel opslagruimte ik in gebruik heb. Maar dan weet ik nog niet hoeveel ik over heb.
              Waarom is dat bij Zeelandnet zo moeilijk?
              Bij klantenservice is ook niets hierover te vinden zoals anomaly suggereerde.
              Dus: niemand kan dit eenvoudige gegeven zien bij Zeelandnet.
              Is dat niet erg knullig?

              Reageer


              • #8
                Ik heb gechat met de klantenservice. De gegevens van de opslagruimte zijn niet zichtbaar. Ik heb hierover mijn ongenoegen kenbaar gemaakt. De medewerker zou er een melding van maken. Misschien wordt het ergens zichtbaar gemaakt.
                Tot zover mijn forum actie over dit onderwerp.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door KeesT Bekijk bericht
                  Ik heb gechat met de klantenservice. De gegevens van de opslagruimte zijn niet zichtbaar. Ik heb hierover mijn ongenoegen kenbaar gemaakt. De medewerker zou er een melding van maken. Misschien wordt het ergens zichtbaar gemaakt.
                  Tot zover mijn forum actie over dit onderwerp.
                  In Mijn Delta staat het dus
                  Bijgevoegde bestanden

                  Reageer


                  • #10
                    Da's knàp verstopt

                    Reageer


                    • #11
                      Dit is een merkwaardige en wat mij betreft een onlogische plek. Inderdaad knap verstopt. En goed driepinter dat je het gevonden hebt! Bedankt 👍.
                      Ik heb het goed opgeslagen om te voorkomen dat ik weer voor hulp het Forum op moet.
                      iedereen bedankt voor het meedenken en helpen.

                      Reageer


                      • #12
                        Erg vreemd dat ze dit bij de klantenservice niet weten.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door fantamoer Bekijk bericht
                          Erg vreemd dat ze dit bij de klantenservice niet weten.
                          Dat vindt ik ook

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X