Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

spam

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • spam

    Ik krijg dagelijks mails van [email protected]

    Dat gaat dan over een niet bestaand abonnement van McAfee wat zou zijn verlopen of over afvallen of andere zaken en of ik maar even op de onderstaande link wil klikken. Verder is de mail leeg.
    Wat kan ik hier aan doen?
    [email protected]

  • #2
    Die ontvang ik de laatste tijd ook. Die mail komt blijkbaar door het spamfilter van Zeelandnet.
    Als het mij te lang duurt, maak ik er in Thunderbird een bericht(en?)regel voor aan en anders gaat hij ongelezen in de kliko

    Reageer


    • #3
      Oh ja, uw mailadres hier op een een openbaar forum vermelden helpt NIET tegen spam

      Reageer


      • #4
        Hier ook! Spam is bij zeelandnet al jaren een probleem en nog steeds een probleem.
        Ik stuur alles door naar [email protected]
        Laatst bewerkt door Bea; 2 weken geleden.

        Reageer


        • #5
          Zoek eens op Google naar "Zeelandnet spamfilter instellen" . Hier kan je lezen hoe je het spamfilter moet activeren en instellen naar eigen behoefte
          Gebruik het spamfilter al jaren en werkt uitstekend. Je kan zelf aangeven wat geblokkeerd moet worden.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door zappy17 Bekijk bericht
            Zoek eens op Google naar "Zeelandnet spamfilter instellen" . Hier kan je lezen hoe je het spamfilter moet activeren en instellen naar eigen behoefte
            Gebruik het spamfilter al jaren en werkt uitstekend. Je kan zelf aangeven wat geblokkeerd moet worden.
            Dank voor je reactie.
            Heb ik al gedaan, maar ik kan er bijna dagelijks wel een paar erbij zetten op de blacklist.
            En sommigen blijven er doorheen komen. pfff
            Alleen maar bij de zeelandnet-mailadressen.

            Reageer


            • #7
              Beter is het om een gmail-adres aan te maken.
              Ik had voorheen bij KPN ook heel veel spam.
              Nadeel is misschien dat je aan iedereen je nieuwe gmailadres moet doorgeven maar dat is eenmalig.
              Voordeel is dat je bij overstappen naar een andere provider je gmailadres gewoon kan meenemen naar een andere provider.
              En ik heb nooit last van spam, heerlijk!

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X