Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

email blijft steken op onderhoud

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • email blijft steken op onderhoud

    Sinds 2 dagen kan ik de webmail via zeelandnet pagina niet meer zien, geeft aan error 404 en er zou onderhoud zijn.... wat is er gaande of wat is de oplossing?

  • #2
    Blijkbaar bent u niet de enige:

    https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...server-mislukt

    Zelf heb ik alleen last van een foute weergave van de datum op webmail (met een POP3-account).
    Misschien dat de oplossing uit de link hierboven ook voor u werkt

    Helaas nog geen commentaar van Zeelandnet zelf.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door antje37 Bekijk bericht
      Sinds 2 dagen kan ik de webmail via zeelandnet pagina niet meer zien, geeft aan error 404 en er zou onderhoud zijn.... wat is er gaande of wat is de oplossing?
      Lees even het Verbinding met IMAP server mislukt item

      Reageer


      • #4
        had het andere topic niet gezien zal daar verder reageren! bedankt!

        Reageer


        • #5





          Dat klopt, want ik heb er ook last van. Het heeft met je Internet Explorer te maken, die je zou moeten updaten, dan is de kans groot dat de inlogsite weer werkt. Via Google Chrome en dan naar de Zeelandnet pagina en klikken op webmail dan kun je gewoon nog wel steeds op de inlog site komen, dus op die manier kun je altijd bij je emails. Ook via mail2web is het mogelijk. Ook daar gewoon inloggen met je zeelandnet gegevens. Maar ik denk dat er bij Zeelandnet iets mis is gegaan !

          Reageer


          • #6
            Dat klopt, want ik heb er ook last van. Het heeft met je Internet Explorer van Windows10 te maken, die je zou moeten updaten, dan is de kans groot dat de inlogsite weer werkt. Via Google Crome en dan naar de Zeelandnet pagina en klikken op webmail rechtsboven, dan kun je gewoon op de inlogsite komen, dus op die manier altijd bij je emails. Ook via pick it up van Mail2web is het mogelijk (even naar Google-en). Ook daar gewoon inloggen met je zeelandnet gegevens en je kan waar ook ter wereld bij je emails. Maar ik denk dat er bij Zeelandnet iets mis is gegaan, dus die moeten dat zo kunnen herstellen.

            Reageer


            • #7
              Wat je ook kunt doen is gewoon even de CCleaner er op zetten ! Want het gaat uiteindelijk om een cookie die de Webmail inlog site tegenhoud in de Internet Explorer. Heb het net gedaan en bij mij werkt de Webmail inlogsite weer in de Explorer van Window10 als vanouds !

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Hellou Bekijk bericht
                Wat je ook kunt doen is gewoon even de CCleaner er op zetten ! Want het gaat uiteindelijk om een cookie die de Webmail inlog site tegenhoud in de Internet Explorer. Heb het net gedaan en bij mij werkt de Webmail inlogsite weer in de Explorer van Window10 als vanouds !
                Die Internet Explorer 11 wordt al meer dan anderhalf jaar niet meer ondersteund :

                https://blogs.windows.com/windowsexp...-need-to-know/

                Dus niet meer gebruiken !

                Reageer


                • #9
                  driepinter > ja sorry je hebt gelijk, ik bedoel eigenlijk de Microsoft Edge !! Maar het probleem wat hierboven besproken wordt is met de CCleaner in een paar seconden opgelost. Een lastige cookie zorgt er voor dat je niet op de inlogsite komt. En de CCleaner haalt hem zo weg, zodat het varkentje gewassen is

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X