Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

550 Sorry, we do not accept connections from you.

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • 550 Sorry, we do not accept connections from you.

    Als ik mail (vanaf gmail account) naar mensen met een zeelandnet account krijg ik best vaak het volgende antwoord (zie onderaan).
    Meestal is de resend een paar minuten later succesvol. Waar kan ik dit bij zeelandnet melden want dit is een configuratie issue aan hun kant?

    Groeten Michiel

    ps en nee de fout ligt niet bij gmail ;-)
    Address not found
    Your message wasn't delivered to *******@zeelandnet.nl because the address couldn't be found, or is unable to receive mail.
    The response from the remote server was:

    550 Sorry, we do not accept connections from you.

  • #2
    Komt blijkbaar vaker voor :

    https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...tions-from-you

    https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...o-rcpt-command

    Ik denk dat er dus weinig aan te veranderen valt.
    Laatst bewerkt door driepinter; 10 Jan 2024, 08:37.

    Reageer


    • #3
      Zeelandnet heeft dus geen customer support of iets dergelijks?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door mpveen Bekijk bericht
        Zeelandnet heeft dus geen customer support of iets dergelijks?
        Ja hoor, ZeelandNet uiteraard niet maar Delta wel :

        Probeer het eens via de Chat of anders Facebook Messenger, Twitter of Whatsapp

        of mail naar : [email protected]
        Laatst bewerkt door driepinter; 10 Jan 2024, 12:39.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door mpveen Bekijk bericht
          Als ik mail (vanaf gmail account) naar mensen met een zeelandnet account krijg ik best vaak het volgende antwoord (zie onderaan).
          Meestal is de resend een paar minuten later succesvol. Waar kan ik dit bij zeelandnet melden want dit is een configuratie issue aan hun kant?

          Groeten Michiel

          ps en nee de fout ligt niet bij gmail.
          Hoe weet je dat zo zeker?

          Reageer


          • #6
            Ik heb het zelfde probleem en ook met Gmail (maar ook met iCloud.com en me.com Apple Mail) dus lijkt niet een Gmail probleem te zijn.
            Gebeurt alleen als ik niet op Zeelandnet internet zit (mobiel of andere ISP). Wat ik wel gemerkt hebt zodra dit gebeurt is als je direct daarna een leeg emailtje van Gmail naar je Zeelandnet email met bv test in het onderwerp stuurt dat deze dan wel aankomt. Nadat dit gebeurt kan je dan weer het originele emailtje van je Gmail naar Zeelandnet sturen en komt die gewoon aan (en dat allemaal binnen 30 sec). Dit gaat dan weer even goed en daarna na verloop van tijd begint het weer opnieuw. Zelfs je email adres white listen bij je Zeelandnet email werkt niet.
            Laatst bewerkt door VCC; 3 Feb 2024, 19:20. Reden: Extra info toegevoegd.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X