Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Bijlagen in mail (outlook)

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Bijlagen in mail (outlook)

    LS, Ik heb een mail ontvangen en daar zou een bijlage bijzitten. De bijlage is voor mij niet zichtbaar.

    Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik de bijlage wel kan openen.

    MVG Martin (digibeet)

  • #2
    Misschien is de afzender de bijlage gewoon wel vergeten bij te voegen?
    Gebeurt iedereen, volgens mij, wel eens. In Thunderbird krijg je een soort waarschuwing zodra je in een mail het woord bijlage of bijgevoegd typt, om die ook inderdaad bij te voegen. Altijd handig

    Reageer


    • #3
      Beste Anomaly, dat de bijlagen niet meegezonden zijn kan ik mij voorstellen, maar op mijn mobiel kwam de bijlage wel naar voren.
      Ik vermoed dat ik ergens in het systeem iets aan moet vinken maar ik weet niet waar.
      Ik heb de huidige laptop nog niet zolang in gebruik, dus wellicht moeten er nog dingen veranderd worden.

      Reageer


      • #4
        Toch nog even iets aanvullen, in webmail worden de bijlagen wel zichtbaar. Maar wanneer ik mijn gewone mail open te weten Zeelandnet en Google mail is het niet zichtbaar.
        Graag hulp. mvg Martin

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door mheijden Bekijk bericht
          LS, Ik heb een mail ontvangen en daar zou een bijlage bijzitten. De bijlage is voor mij niet zichtbaar.

          Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik de bijlage wel kan openen.

          MVG Martin (digibeet)
          Welke versie van Outlook gebruikt u? Kan variëren tussen 2016 en 2021 of 365. Het kan ook nog de 'New Outlook' zijn, die wordt bij veel gebruikers in de reguliere Outlook aangeboden met een schuifje ('Het nieuwe Outlook') bovenin. Die ziet er best leuk uit, maar is nog niet af. Dit al geprobeerd: https://support.microsoft.com/nl-nl/...a-bc95107f66be ?
          Laatst bewerkt door Koeba; 3 Dec 2023, 09:48.

          Reageer


          • #6
            Normaal gesproken veranderd er natuurlijk helemaal niets aan deze instelling, maar het valt dus uit te schakelen :
            1. Kan ik voorbeelden van bijlagen uitschakelen?Ja. U kunt het voorbeeld van bestanden in- of uitschakelen in het Vertrouwenscentrum.
              1. Selecteer in Outlook Bestandsopties >> Vertrouwenscentrum > Instellingen >afhandeling van bijlagen > Voorbeeld van bijlagen uitschakelen.
              2. Als u een specifieke bijlageviewer wilt uitschakelen, klikt u op Viewers voor bijlagen en documenten, schakelt u het selectievakje voor de desbetreffende viewer uit en klikt u op OK.
            Laatst bewerkt door driepinter; 3 Dec 2023, 11:24.

            Reageer


            • #7
              Koeba, ik maak inderdaad gebruik van het schuifje rechts bovenin. Overiugens komt alles wel heel vreemd over.

              Reageer


              • #8
                Beste Driepinter, ik zal wel ontzettend lomp zijn, maar ik kan onmogelijk die "Bestandopties" vinden. Ik kom wel zaken tegen als
                "Outlook ontgrendelen", maar kom dan in microsoft 365 terecht.
                Ik hoop dat jij mij toch kunt helpen.

                Reageer


                • #9
                  Nu snap ik het, het gaat over de opvolger van Windows 10 mail : " Het nieuwe Outlook "

                  Instellingen > E-mail > Indeling > voorbeelden van inlinebijlagen > Bijlagen weergeven in berichtenlijst
                  Bijgevoegde bestanden
                  Laatst bewerkt door driepinter; 3 Dec 2023, 13:58.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door mheijden Bekijk bericht
                    Koeba, ik maak inderdaad gebruik van het schuifje rechts bovenin. Overiugens komt alles wel heel vreemd over.
                    Je kunt dat schuifje ook terugzetten naar de 'gewone' Outlook. Bijv. de zijbalk kun je daar nog uitzetten, in de nieuwe look (nog) niet.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door mheijden Bekijk bericht
                      Beste Driepinter, ik zal wel ontzettend lomp zijn, maar ik kan onmogelijk die "Bestandopties" vinden. Ik kom wel zaken tegen als
                      "Outlook ontgrendelen", maar kom dan in microsoft 365 terecht.
                      Ik hoop dat jij mij toch kunt helpen.
                      Het is overigens niet nodig om te benadrukken dat u digibeet/lomp zou zijn.

                      Reageer


                      • #12
                        Beste Driepinter,

                        Nu snap ik het, het gaat over de opvolger van Windows 10 mail : " Het nieuwe Outlook "

                        Instellingen > E-mail > Indeling > voorbeelden van inlinebijlagen > Bijlagen weergeven in berichtenlijst

                        Het onderstaande zie ik bij "instellingen". Helaas ziet dat er heel anders uit en geen e-mail.

                        Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermafbeelding 2023-12-03 144001.png
Bekeken: 206
Grootte: 49,6 Kb
ID: 285029

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door mheijden Bekijk bericht
                          Beste Driepinter,

                          Nu snap ik het, het gaat over de opvolger van Windows 10 mail : " Het nieuwe Outlook "

                          Instellingen > E-mail > Indeling > voorbeelden van inlinebijlagen > Bijlagen weergeven in berichtenlijst

                          Het onderstaande zie ik bij "instellingen". Helaas ziet dat er heel anders uit en geen e-mail.

                          Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: Schermafbeelding 2023-12-03 144001.png Bekeken: 0 Grootte: 49,6 Kb ID: 285029
                          Dat zijn je Windows instellingen en niet die van Outlook zelf - het tandwieltje rechtsbovenin
                          Bijgevoegde bestanden
                          Laatst bewerkt door driepinter; 3 Dec 2023, 17:15.

                          Reageer


                          • #14
                            Driepinter de oplossing die jij aangeeft, staat zoals hier beneden.Correct ?
                            Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermafbeelding 2023-12-03 171852.png
Bekeken: 151
Grootte: 22,1 Kb
ID: 285073


                            Reageer


                            • #15
                              Ja, dan zou je ze moeten zien een andere oplossing weet ik helaas niet.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X