Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

E mail op nieuwe telefoon

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • E mail op nieuwe telefoon

    Goedemorgen. Ik kan geen mail meer openen op mijn nieuwe (Samsung) telefoon. Krijg een waarschuwing dat de hoogst beschikbare beveiliging mogelijk niet wordt ondersteund. Na de beveiligingsinstellingen bijgewerkt te hebben (alle vinkjes groen) nog steeds hetzelfde probleem. Wie kan mij helpen?

  • #2
    Probeer eens alle vinkjes uit.

    Reageer


    • #3
      In welke app treedt de foutmelding op Outlook, Gmail of Samsung Email ?

      Reageer


      • #4
        Op gmail doe ik account toevoegen, dan overig, dan moet ik mijn emailadres opgeven wat eindigt op zeelandnet.nl, dan persoonlijk(IMAP) dan wachtwoord, dan verbinden en vorvolgens gaat het fout....Dacht dat ik misschien een verkeerd wachtwoord had, dus ook nog geprobeerd wachtwoord wijzigen. Je moet dan je email adres invoeren zodat je een nieuw wachtwoord in kan stellen, maar er komt dan ook geen mail hiervan op mijn mailadres... zeer vreemd...
        Laatst bewerkt door gjderooij; 25 Nov 2023, 11:48.

        Reageer


        • #5
          Het toevoegen van een zeelandnet mailadres aan de gmail app werkt bij mij, alleen staat er standaard bij server : zeelandnet.nl wat fout is.

          Dit moet je wel zelf veranderen in mail.zeelandnet.nl zowel voor inkomende als uitgaande mail.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X