Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

99 dezelfde spammails

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• 99 dezelfde spammails

I RECORDED YOU!

Nu worden wij daar niet warm of koud van, maar letterlijk 99 per dag, wordt wat irritant. Het account van mijn zoon loopt er helemaal vol mee. Al zitten we hier te hopen dan we nog net de 100 halen voor het zo meteen 12 uur is.

Het enige dat ik kan doen is zorgen dat het in het mailprogramma gewoon meteen naar de prullenbak gaat. In het spamfilter van Delta deze rommel blokkeren gaat niet, want ze doen net of je zelf de afzender bent, dus dat zou je jezelf moeten blokkeren. Dat is niet praktisch.

Maar Delta, kunnen jullie hier niet iets mee?

Het werden er 2 minuten voor middernacht nog 101. Hoewel dat geen reden is voor een feestje reageerden wij toch wel heel enthousiast, want dit maken we (gelukkig...) niet zo vaak mee.

Reageer

Wij werden wakker en de eerste 73 van vandaag zijn al binnen. Dit wordt een topdag...

Ik vraag me af: Zou Delta iets gaan doen als ik ze allemaal automatisch naar ze door zou sturen? Dat ze dan iets doen met hun spamfilter?

Reageer

die kreeg ik ook, het stopt vanzelf weerr, gewoon ff geduld hebben

Reageer

Oorspronkelijk gepost door SandraS Bekijk bericht
          I RECORDED YOU!

Nu worden wij daar niet warm of koud van, maar letterlijk 99 per dag, wordt wat irritant. Het account van mijn zoon loopt er helemaal vol mee. Al zitten we hier te hopen dan we nog net de 100 halen voor het zo meteen 12 uur is.

Het enige dat ik kan doen is zorgen dat het in het mailprogramma gewoon meteen naar de prullenbak gaat. In het spamfilter van Delta deze rommel blokkeren gaat niet, want ze doen net of je zelf de afzender bent, dus dat zou je jezelf moeten blokkeren. Dat is niet praktisch.

Helaas is spamfiltering een druppel op een gloeiende plaat. Zelfs de hele groten met de diepste zakken die miljoenen spenderen aan filtering, kunnen dit niet garanderen. Er zal altijd wat doorkomen, soms ineens veel.

Reageer

Het gaat tekeer hier. Inmiddels staat de teller op 164. Ik ben benieuwd wat het dagrecord gaat worden. Jammer dat het geen briefjes van 10 zijn.

Reageer

Als het aanhoudt zal ik dat doen, maar ik verwacht hier zo iemand thuis. En ik denk ook niet dat die klantenservice er iets zinnigs over kan zeggen. Ik denk dat het gewoon wachten is tot de storm bedaart.

Jullie op het forum kunnen er ook niets mee anders had ik dat al geweten, dus ik maak er maar weer een grapje van en ga verder met het breken van records.

Ik zal vanavond laat vermelden hoeveel het er waren vandaag.

Reageer

Als het aanhoudt zal ik dat doen, maar ik verwacht hier zo iemand thuis. En ik denk ook niet dat die klantenservice er iets zinnigs over kan zeggen. Ik denk dat het gewoon wachten is tot de storm bedaart.

Jullie op het forum kunnen er ook niets mee anders had ik dat al geweten, dus ik maak er maar weer een grapje van en ga verder met het breken van records.

Ik zal vanavond laat vermelden hoeveel het er waren vandaag.
                De enige werkende manier om met spam om te gaan is Shift-Delete en je er niet druk over maken. (Helaas)
                Uw manier om er dan maar om te lachen, is ook heel goed!

Reageer

Ze worden automatisch verwijderd naar de prullenbak. Dan houdt het overzichtelijk en dan staat er precies bij hoeveel mails er in die prullenbak zitten, dus de tel wordt mooi voor ons bijgehouden.
                  Laatst bewerkt door SandraS; 6 Nov 2023, 14:49. Reden: typfouten

Reageer

Ik heb een Gmail adres aangemaakt en mijn Delta/Zeelandnet email adres links laten liggen.
                    Ook met overstappen kan dat handig zijn.
                    Gmail heeft nagenoeg geen spam.
                    Alle ellende van het verwijderen van spam is dan voorbij en geeft een hoop rust.
                    Dat moet je wel de moeite nemen om eenmalig aan iedereen de wijziging van je emailadres door te geven.
                    Maar dat moet je ook als je van provider zou wisselen.

Reageer

Ik zelf gebruik mijn Zeelandnetadres nauwelijks nog, mijn zoon nog wel. Er bestaan al langer plannen om diverse accounts daarvan los te koppelen en dat gaat de komende tijd ook gebeuren.

Maar nu zijn we nog even deze spamwaterval aan het tellen: 225! And counting.Ik denk wel dat we de 300 gaan halen vandaag, allemaal I Recorded You.

Reageer

He, jammer! De 300 niet gehaald: 258.

Reageer

Het ergste lijkt voorbij. Gisteren 8 in totaal. De stortvloed hebben we gehad.

Reageer

I RECORDED YOU!

Ik heb dezelfde irritante spam, iedere dag een tsunami van allemaal dezelfde e-mails. Ik word er niet goed van. "I RECORDED YOU" is nu vervangen door "YOUR DEVICE AND EMAIL HAS BEEN COMPROMISED CHECK THIS MESSAGE NOW!" met een nog hogere frequentie. Ik heb een regel aangemaakt die zorgt dat deze e-mails direct verwijderd worden, maar dat gaat niet op voor Outlook op mijn mobiel. Daar zie ik het nog wel allemaal. Heel erg vervelend en storend, niets aan te doen, maar kan Zeelandnet dit echt niet tegenhouden?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door boomweide Bekijk bericht

Ik heb dezelfde irritante spam, iedere dag een tsunami van allemaal dezelfde e-mails. Ik word er niet goed van. "I RECORDED YOU" is nu vervangen door "YOUR DEVICE AND EMAIL HAS BEEN COMPROMISED CHECK THIS MESSAGE NOW!" met een nog hogere frequentie. Ik heb een regel aangemaakt die zorgt dat deze e-mails direct verwijderd worden, maar dat gaat niet op voor Outlook op mijn mobiel. Daar zie ik het nog wel allemaal. Heel erg vervelend en storend, niets aan te doen, maar kan Zeelandnet dit echt niet tegenhouden?
                              Volgens dit artikel :

https://www.deltafiber.nl/nieuws/nie...heidsrisico-s/

Moet je spam en/of phishing mail dus doorsturen naar : [email protected]

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X