Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

spamfilter webmail

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • spamfilter webmail

    Ik heb weer efkes jullie hulp nodig 😳

    Op mijn smartfoon heb ik alleen webmail en dat wil ik graag zo houden.

    Op de computer heb ik al jaren tot volle tevredenheid POP3-accounts en gebruik ik Thunderbird als mailprogramma. Dat werkt uitstekend ook met het aanmaken van berichtregels voor ongewenste mails. Die belanden ongelezen in de spammap en die check af en toe en maak hem leeg. Graag zou ik ook zoiets instellen bij webmail van Zeelandnet. Bijvoorbeeld: als de mail komt van Facebook -- gelijk aanmerken als ongewenst en verplaatsen naar spammap. Ik krijg dat bij webmail tot nu toe alleen niet voor elkaar en ik doe vast iets verkeerd, maar wat zijn dan de juiste instellingen/stappen? 🙄

    Alvast hartelijk dank voor de hulp/instructies.
    Vandaag (zaterdag inmiddels) kan ik misschien niet reageren op eventuele reacties, dus graag even geduld... 🥴

    Ik hoop dat ik er geen IMAP van moet maken.
    Laatst bewerkt door anomaly; 4 Nov 2023, 02:57.

  • #2
    Dan zul je een Blacklist moeten instellen

    Spamfilter instellen - ZeelandNet Serviceforum

    of bijvoorbeeld : https://www.delta.nl/zoeken/?q=spamfilter
    Laatst bewerkt door driepinter; 4 Nov 2023, 08:30.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
      Dan zul je een Blacklist moeten instellen

      Spamfilter instellen - ZeelandNet Serviceforum

      of bijvoorbeeld : https://www.delta.nl/zoeken/?q=spamfilter
      Dank voor je reactie. Daar heb ik het wel geprobeerd in te stellen, maar erg duidelijk vind ik de instructies niet.
      Ik zal verschillende opties uit moeten proberen, maar gebruikersvriendelijk vind ik het spamfilter niet. Dan is de werkwijze van Thunderbird veel handiger 🤔

      Reageer


      • #4
        Ik denk dat ik een stukje verder ben. Heb even printscreen op de smartfoon genomen van de instellingen die ik nu heb staan. Zou dit zo werken? 🙄
        Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: Screenshot_20231104_100028_Chrome.jpg Bekeken: 0 Grootte: 52,8 Kb ID: 282065
        Bijgevoegde bestanden

        Reageer


        • #5
          Als ik het goed begrijp zie ik deze nu helemaal niet meer en komt een dergelijke mail zelfs niet in de spammap? Zou eigenlijk wel fijn zijn dat je dat nog een beetje verder onder controle had, maar ik zie die mogelijkheid niet. Ik zie wel een spammap in dat filter, maar hoe en wat? 😔

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht
            Ik denk dat ik een stukje verder ben. Heb even printscreen op de smartfoon genomen van de instellingen die ik nu heb staan. Zou dit zo werken? 🙄
            Klik op de afbeelding voor grotere versie Naam: Screenshot_20231104_100028_Chrome.jpg Bekeken: 0 Grootte: 52,8 Kb ID: 282065
            Dit heb je goed ingesteld zo.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht
              Als ik het goed begrijp zie ik deze nu helemaal niet meer en komt een dergelijke mail zelfs niet in de spammap?
              Klopt

              Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht
              Zou eigenlijk wel fijn zijn dat je dat nog een beetje verder onder controle had, maar ik zie die mogelijkheid niet. Ik zie wel een spammap in dat filter, maar hoe en wat? 😔
              Een Nieuwe regel maken en dan op Toon Resultaten klikken

              Ik gebruik eigenlijk alleen : status - behoort tot - In quarantaine geplaatst
              Bijgevoegde bestanden

              Reageer


              • #8
                Die instelling zoek ik inderdaad. Straks even verder kijken. Telefoon staat op te laden 😁
                Nogmaals dank.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X