Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Mail komt niet binnen , wel op ander account ook bij zeelandnet

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Mail komt niet binnen , wel op ander account ook bij zeelandnet

Als ik een reservering maak bij mijn sportschool dan hoor ik hiervan een bevestiging te krijgen via de mail.
    Ik krijg echter nooit een mail binnen.Ik gebruik hiervoor mijn hoofd emaiadres.
    Ik krijg de bevestiging niet op mijn laptop, niet op mijn telefoon, ook niet als ik via zeelandnet inlog en dan naar mijn mail ga.
    Als ik een ander email adres opgeef, dat ik als tweede emailadres ook van zeelandnet gebruik, dan komt het daar wel op binnen.
    Ik heb al de blacklist van outlook gecheckt. Ook de blacklist van zeelandnet spamfilter.
    Ik heb het adres ook al toegevoegd aan mijn white list op de computer zelf en bij zeelandnet spamfilter.
    Kortom door wie of wat worden deze mails tegengehouden en waar blijven ze?

Wie kan mij verder helpen?

Misschien ben je geblacklist door de sportschool?

Reageer

Ik zou altijd een eigen e-mailadres aanhouden ipv provider e-mail. Outlook of Gmail werkt perfect. Dat geeft bij glasvezel bij overstappen van provider ook meer flexibiliteit.

Providermail ik sterk ouderwets aan het worden.

"Vroeger" had niemand internet en dus ook geen mailadres. Providers gaven dan die mogelijkheid wanneer je voor internet koos.
      Maar er zijn nu voldoende gratis alternatieven....

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
      X