Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

mail na opzeggen / oversluiten

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • mail na opzeggen / oversluiten

    Aangezien ik via de telefoon nul verder kom maar via deze manier misschien dat het het helpt.

    Ik heb mijn internet overgesloten en heb hiervan netjes een bevestiging ontvangen. Echter in de opzegging staat een (wettelijke) fout. In de mail wordt aangegeven dat de mail na overgang per direct wordt afgesloten. Als ik dat niet wil kan ik een gratis abonnement afsluiten.

    Hier zit hem nu net de fout. Volgens de telecomwet heb ik nog een half jaar recht op deze adressen zodat de overgang soepel kan verlopen. Op deze manier wil de overheid de overstap drempel verkleinen. Het vreemde is ook dat het abonnement na een jaar automatisch wordt omgezet naar een betaald abonnement van 10 euro.

    Ik kan ook niet gewoon aangeven dat een na een half jaar stopt. Wanneer ik contact heb met de servicedesk lijkt een geregeld te worden maar tot op heden heb ik nog steeds geen bevestiging. Al met al ben ik tot op heden dus nog niet geholpen of heb ik het juiste antwoord gehad.

    Nu heb ik alles wel veiliggesteld maar het moet gewoon geregeld worden. Wellicht is het op deze manier aankaarten wel de optie waarbij het geregeld wordt.

  • #2
    Misschien staat in de productvoorwaarden dat je het per maand kunt opzeggen zo te zien :

    productvoorwaarden-e-mail-only.pdf (delta.nl)

    Reageer


    • #3
      Ik geef je weinig kans dat het vanuit hier geregeld zal worden. Dit betreft een gebruikersforum waarin Delta niet tot nauwelijks meeleest, laat staan iets doet.
      Uit eigen ervaring weet ik dat vrijwel niets werkt. Zelf ooit via klacht.nl geklaagd omdat ze daar wel snel reageerden. Later werd ook daar niet meer gereageerd op nieuwe klachten.
      Het enige wat je kunt proberen is een formele klacht deponeren.

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X