Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen Email service

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Geen Email service

    Is er vandaag een storing voor Email ontvangst en versturen , ik krijg een melding op een leeg scherm ( NOTHING HERE )
    Gebeld naar Delta , die zeiden dat het opgelost was , maar bij mij is het dus niet.
    Kamperland 4493AH

  • #2
    Ook hier geen email - nothing here. Wat te doen ??

    Reageer


    • #3
      KPN strooit met compensaties als diensten niet goed werken.
      Delta kent dit helaas niet.

      Reageer


      • #4
        Er was gistermiddag een korte onderbreking van de webmail. Dit is direct opgelost. Mochten er nog steeds problemen zijn met e-mail of webmail dit direct melden bij de Klantenservice van DELTA.

        Reageer


        • #5
          Wanneer e-mail en webmail niet werken, dan is telefoon de enige mogelijkheid, het nummer vermelden is dan wel handig.

          Reageer


          • #6
            vanbrem . Mij is opgelost , ga naar instellingen , dannaar de balk van GOOGLE CrOME en toets in cookis dan Cookies verwijderen . .
            heb zelf zeeland net haast 2 uur aan de telf gehad met verschillende mensen , maar de laatste persoon was 10 minn en opgelost.
            Hoop dat het werkt bij jou.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Antipas Bekijk bericht
              vanbrem . Mij is opgelost , ga naar instellingen , dannaar de balk van GOOGLE CrOME en toets in cookis dan Cookies verwijderen . .
              heb zelf zeeland net haast 2 uur aan de telf gehad met verschillende mensen , maar de laatste persoon was 10 minn en opgelost.
              Hoop dat het werkt bij jou.
              En zo helpen we elkaar! Top!

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Antipas Bekijk bericht
                vanbrem . Mij is opgelost , ga naar instellingen , dannaar de balk van GOOGLE CrOME en toets in cookis dan Cookies verwijderen . .
                heb zelf zeeland net haast 2 uur aan de telf gehad met verschillende mensen , maar de laatste persoon was 10 minn en opgelost.
                Hoop dat het werkt bij jou.
                Dank voor je reactie, probleem opgelost

                Reageer


                • #9
                  ellende. ineens verdwenen alle zenders, behalve nl 1-2-3 en zeeland net. ze konden het probleem niet vinden--aangeraden werd een monteur langs te laten komen uiteraard op mijn kosten--ytoegeven werd wel dat ze met frequenties enz aan het rommelen waren geweest. 3 huizen verder werkte alles zoals eerder--maar bij mij werken ze niet meer behalve de boven omschreven zenders. wat is er aan de hand?

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X