Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Phishing

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Phishing

    Phishing en whatsapp oplichting.

    Heb er zelf geen last van.

    Maar wil weten hoe werk dit eigenlijk.
    Heb een kennis die er regelmatig mee te maken heeft op zijn mail op zijn mobiel maar ook op de webmail op pc.
    Die wil me niet vertellen hoe die daar aan komt.
    Dan roep die me account is gehackt of ze hebben me info verkocht.
    Ik denk zelf dat die al zijn mail aanklikt zonder na te denken.
    Ik zelf doe gewoon mail lezen via de pc en al wat niet in me adress boek staat worden direct verwijderd.
    Op me mobiel lees ik geen mail.

    Maar wil weten hoe werk dit eigenlijk en wat is jullie ervaring.

    P.s. heb de vaste schijf van 5 geblokkeerd omdat die enkel maar onzin onder je berichten zetten of reclame maken door links te delen van andere sites.
    De schijf van 5 ziet er hier uit met de volgende namen Koeba koekeroe JanPietJoris Bordewolf en driepinter.
    Er is er 1 die denkt dat ik een ander bent maar ik zou zeggen stop met die onzin koekeroe want je weet helemaal niks over me







    Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: Screenshot_2.png Bekeken: 14 Grootte: 70,4 Kb ID: 266064
    Laatst bewerkt door Profiel_onbekend; 24 Jun 2023, 13:32.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Gerrit de Postduif Bekijk bericht
    Phishing en whatsapp oplichting.

    Heb er zelf geen last van.

    Maar wil weten hoe werk dit eigenlijk.
    Heb een kennis die er regelmatig mee te maken heeft op zijn mail op zijn mobiel maar ook op de webmail op pc.
    Die wil me niet vertellen hoe die daar aan komt.
    Dan roep die me account is gehackt of ze hebben me info verkocht.
    Ik denk zelf dat die al zijn mail aanklikt zonder na te denken.
    Ik zelf doe gewoon mail lezen via de pc en al wat niet in me adress boek staat worden direct verwijderd.
    Op me mobiel lees ik geen mail.

    Maar wil weten hoe werk dit eigenlijk en wat is jullie ervaring. Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Screenshot_2.png
Bekeken: 547
Grootte: 70,4 Kb
ID: 266064
    Gewoon reclame weg ermee

    Als het echt belangrijk zou zijn stond het wel in het nieuws bericht van de Delta klanten.
    Dit zijn je eigen woorden Postcode

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Gerrit de Postduif Bekijk bericht
      Phishing en whatsapp oplichting.

      P.s. heb de vaste schijf van 5 geblokkeerd omdat die enkel maar onzin onder je berichten zetten of reclame maken door links te delen van andere sites.
      De schijf van 5 ziet er hier uit met de volgende namen Koeba koekeroe JanPietJoris Bordewolf en driepinter.
      Er is er 1 die denkt dat ik een ander bent maar ik zou zeggen stop met die onzin koekeroe want je weet helemaal niks over me
      We weten in ieder geval al wel dat je niet tegen kritiek kan.

      Reageer


      • #4
        [QUOTE=JanPietJoris;n266104]
        We weten in ieder geval al wel dat je niet tegen kritiek kan.
        algemeen bekend JP

        Reageer


        • #5
          Beste Moderator,

          Een vriendelijk doch dringend verzoek om deze forum maar helemaal op te doeken vanwege de vele onzin die geplaatst wordt....

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door TikTok Bekijk bericht
            Beste Moderator,

            Een vriendelijk doch dringend verzoek om deze forum maar helemaal op te doeken vanwege de vele onzin die geplaatst wordt....
            Het wordt tamelijk heet onder je voeten ,je kan geen weg meer op Postcode Misschien kan je .je onzin beter bij
            Zegt u het maar uitkramen, dan luisteren er nog mensen naar je onzin
            Laatst bewerkt door koekeroe; 25 Jun 2023, 11:15.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X