Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Spam specifiek naar (bestaande) zeelandnet accounts

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Spam specifiek naar (bestaande) zeelandnet accounts

    Nu de laatste dagen lijkt er weer een nieuwe vorm van spam te zijn die ik niet helemaal begrijp, maar die me wel verwondert:

    Een blijkbaar leeg berichtje wordt verstuurd naar mijn zeelandnet adres, maar samen met nog 298 andere zeelandnet accounts. Gewoon open en bloot in het 'to' veld. Sommigen worden gevangen door het spamfilter, maar andere ook weer helemaal niet. Gezien de enorme lijst van adressen kan ik me niet voorstellen dat ik de enige hier ben die deze gezien heeft, maar zou het zin hebben deze lijst door te sturen naar zeelandnet zelf? Wellicht dat deze lijst is te koppelen aan eerder gejatte adressen?


  • #2
    Shift + Delete en Enter

    Reageer


    • #3
      Vanmorgen kreeg ik er ook eentje van ene raso milanov47 met een gmail account. Als afzender stond er nhim soc.
      Heb toen even via Ctrl-U de eigenschappen (Thunderbird) bekeken, want er was geen onderwerp en de afzender klonk me spammerig in de oren.
      De hele lijst zeelandnet mail accounts viel me ook op en dan vooral het feit dat de namen begonnen met de letter k, l, m, n, o, p, q of r. Heb de mail niet geopend, aangemerkt als ongewenst en die map gelijk maar leeg gemaakt.

      Reageer


      • #4
        nhim soc blijkt in het Vietnamees te staan voor: eekhoorn egel

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Gerrit de Postduif Bekijk bericht
          Shift + Delete en Enter
          Prima oplossing 4454 at 27

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door 4454at27

            Wat wil je nu?
            Ben in Taiwain op de beurs
            🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Je kan nog niet alleen met de Pont over👀

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X